utorak, 28. lipnja 2011.

Rafinha: "Bayern je oduvijek bio moj san!"

Udomaćio se: "Tu se osjećam kao kod kuće u Brazilu", kaže Rafinha.

Potom, niza pohvale na račun kluba. "Igrati za Bayern je oduvijek bio moj san. Želim postati prvak i osvajati titule", rekao je Brazilac na svojoj prvoj press-konferenciji za novinare.

Ponešto je rekao i o "bahatom igraču" kakvim ga nazivaju. "U dresu Schalkea bahat nisam bio, to nije tačno. Jednostavno sam samo čovjek, koji na terenu mora biti nešto drugo, agresivan. Znam da sam ponekad napast na protivnika. Uvijek mi je u cilju pomoći svojoj ekipi."

To što ga Jupp Heynckes naziva "omalenim" mu ne smeta. "Mal sam i agresivan - mislim da je to uredu, barem mi je tako rekao", rekao je Rafinha, koji je iz Genoe za 5,3. miliona eura pristigao u redove Bayerna iz Münchena

Zatim, kako kaže u potrazi je za stanom van Münchena, zbog toga što uživa slušajući glasnu muziku. "To zaista mora ječiti."

Čak je otkrio i svoj poseban ritual. "Uoči svake utakmice zovnem svoju majku u Brazil. To mi daje dodatnu snagu za igranje."
Izvor vijesti - Preveo: Taba

Nema komentara:

Objavi komentar