subota, 11. lipnja 2011.

Odlazak Klosea - šansa za Petersena!

Transfer iz druge Bundesligaške lige kod u Rekordnog Njemačkog Prvaka za Nilsa Petersena je kao kvantni skok. Ipak, on ne želi nagiti tom činjenicom... Odlazak Klosea za njega ne doprinosi nikakvo značenje..

Prelazak iz druge lige, tačnije iz Energie Cottbusa na Säbener ulicu automatski je promjenio njegov način života.. Neki navijači se čak i pitaju, kakvo značenje ima ovaj transfer... Ipak, 22-godišnjak je svima jasno dao do znanja da je želio preći u Bayern. "Imao sam mnogo ponuda od drugih klubova, ali Bayern za mene ima specifično značenje. Uz novog trenera Juppa Heynckesa sam donio pravu odluku. On je želio da pređem tamo", rekao je Petersena za večernje novine.

U Bayernu ime igrača ništa ne znači, kao primjer Vahid Hashemian i Jan Schlaudraff koji nisu uspjeli. "Postoje primjeri igrača kojima nije išlo baš tako glatko, ali ti igrači s ponosom mogu reći da su u Bayernu bar pokušali. I ja ću pokušati i uopšte ne razmišljam o mogućim nedostatcima."

U međuvremenu, skromni napadač smatra kako je šteta što je Miro Klose otišao: "To je velika šteta, jer Klose je jedan od najboljih napadača, prvi napadač u Njemačkoj reprezentaciji. Ustvari i ja sam bio najbolji napadač u drugoj ligi, ali to ne znači ništa. Nisam Klose." Ali, odlaskom Klosea on vidi jedinstvenu priliku za sebe. "Kada dobijem priliku, pokušat ću naslijediti Klosea."
Izvor vijesti - Preveo: Taba

Nema komentara:

Objavi komentar