utorak, 14. prosinca 2010.

Intervju'u sa Christianom Panderom

Prije dvije godine je Schalkeov Christian Pander šutirao je naj opasnije slobodnjake u Njemačkoj, i posmatrao ga je Real Madrid. Onda su se povrede vratile i doprinjele 19-mjeseci pauze, te gubljenja samopouzdanja. Poslije 573 dana se on vratio na binu Bundeslige protiv Bayerna. I sada daje Interviju:

Spox: Prije deset dana kada ste se vratili na teren u pobjedi Schalkea protiv Bayerna 2-0 u 77. minuti, 61.673 navijaca Schlkea vam je aplaudiralo na isti način kao kad Schalke postigne gol. Kakav je to bio osjećaj?

Christian Pander: "Tu situaciju u momentu nisam mogao da realiziram jer sam se samo na samog sebe skoncentrisao. Kada sam se zagrijavao imao sam samo jednu stvar u glavu, samo da ne napravim neku grešku. Poslije utakmice su mi kolege čestitale na povratak, ali tek ono pravo sam shvatio onda u noć kada mi je majka, koja je bila na stadionu ispričala kako je bila atmosfera kada sam ušao u igru."

Spox: Bili ste puno stegnuti i uzbuđeni da bi uživali u povratku poslije 573 dana?

Christian Pander: "Uživati u tome nisam mogao, jednostavno se radilo o utakmici koju smo morali da pobjedimo.Ali nekoliko sati kasnije kada sam našao mir sam shvatio koliko je to dobra stvar za mene. Bilo je dana kada sam sam sebe pitao, dali ovo ima više smisla, ali poslije utakmice sa Bayernom sam shvatio da su se sve te muke isplatile."

Spox: Znači kada ste pauzirali zbog povrede mislili ste na to da sve prekinete, da bacite?

Christian Pander: "Naravno da sam morao da razmišljam o završetku kariere, kada sam sjedio kod doktora i kada mi je rekao da moram ponovo da se operišem. Niko ne može da se oslobodi tih razmišljanja. Ali nikad nisam bio spreman da se konkretno bavim tom temom koja me vodi daleko od fudbala. Uvijek sam imao vjerovanje u sebe da ću još jedan put uspjeti. To čvrsto vjerovanje mi je pomoglo u tim lošim vremenima."

Spox: Jeste li imali psihološku pomoc?

Christian Pander: "Ja nisam i neću nikad postati fan toga. Pod Ralf Rangnickom sam upoznao mentalnog trenera, sa kojim sam neko vrijeme proveo. Al to mi je bilo dosta, brzo sam shvatio da to nije ništa za mene. Moraš biti tip koji može na to da se osloni. To nikad nisam voleo."

Spox: Jeste li u trajanju te pauze našli novi hobi? Rep više ne radite, kako ste izjavili na jednom sastanku sa navijaćčima Schalkea.

Christian Pander: "Na tom sastanu sam to samo rekao da bi izbegao uloge pjevanja. Na kraju bez uspeha, ipak sam morao (smije se). Ne Ne Hip-Hop je i dalje moje veliko zanimanje, koji nikad nebi prestao da radim. Ali sam u zadnje vreme zapustio muziku, jer sam se skoncentrisao na rehabilitaciski trening. Nećete vjerovat, ali povređeni igrač ima više obaveza nego zdrav igrač. Bio sam dan i noć na rehabilitaciskom treningu, moras postaviti neki prioritet."

Spox: I sada niste novu Rep-Pesmu snimili? Prije četiri godine kada ste takođe bili povredjeni to ste uradili.

Christian Pander: "I dalje se bavim repom, ali samo iza zaključanih vrata. Moju tadašnju pjesmu nebi objavio, već je stavio u fioku, da sam znao da će me sada svako na to spominjati."

Spox: Kako bi izgledalo to kada bi završlili rehabilitaciski trening? Jeste li gledali puno utakmica, da bi ste bili na nivou dešavanja?

Christian Pander: "Osim utakmica Schalkea nisam pratio toliko druge. To je bila neka vrsta da bi zaštitio sebe. Meni je to bilo kao da bi sam sebe mučio kada bi gledao utakmice i razmišljao kako bi to bilo da sam ostao zdrav."

Spox: Ali SP ste pratili?

Christian Pander: "Naravno."

Spox:I šta ste mislili kada je očigledno bilo da Njemačka Reprezentacija ima problema na poziciji lijevog beka, jer su tu igrali igrači koji su vaspitani da igraju stopera kao Badstuber i Boteng.

Christian Pander: "Godinama je tako da smo na toj poziciji slabi. I to pravi čovjeka tužnim, kada imaš utisak da si bio blizu da zaigraš sa Njemačku Reprezentaciju, možda sam mogao da zaigram na SP-u, da je sve išlo po planu. Ali neću mnogo da mislim u kateogorijama šta-bi-kada. Ja sam stigao OVDE i SADA i to je odlučujuće."
Izvor vijesti - Preveo: Emil

Nema komentara:

Objavi komentar