utorak, 16. studenoga 2010.

Breno: Svaka tetovaža ima svoje dublje značenje

Bayernov povratnik Breno ima nekoliko tetovaže koje ukrašavaju njegovo tijelo i pokazao ih je "TZ-u". Jedan od njegovih dragulja je Indijanac na leđima ali ga s razlogom nije htio pokazati...

Čak i izvan terena Breno je vrlo emocionalna osoba. To je jasno jer već pri prvom pogledu na njegovo tijelo primjeti se da Breno ima različite tetovaže koje mu ukrašavaju ruke ali ne samo to; nego i svaka od tih tetovaža za njega ima posebno značenje.

O svojim tetovažama Breno za TZ je rekao: "Ovdje u Brazilu je sasvim normalno. Ako nam je nešto važno, onda to samo kroz tetovažu stavimo na naše tijelo. Svaka tetovaža ima svoje dublje značenje. To nije samo nakit!"

Njegove tetovaže:

Natpis koji u prijevodu znači: Volim svoje roditelje. "Ovu tetovažu napravio sam prije četiri godine u Sao Paulu. To je bila moja druga tetovaža."

Križ sa Isusovom glavom. "Isus je prva stvar u mom životu. Naša cijela obitelj je vrlo religiozna, to je moj način da se pokažem. Tako je Isus uvijek sa mnom."

Ime njegove žene. "To je izjava ljubavi mojoj ženi. To je moja predanost Renati."

Tri zvijezde. "Tri zvjezdice napravio sam prošle godine nakon rođenja mog sina. U zvijezdama su prva slova od mene, od moje supruge Renate i od mog sina Pietroa."

Cvijet koji simbolira njegovu porodicu.

Natpis "Pietro do papai" što znači Pietrov tata.

Indijanac na leđima. Tu tetovažu Breno nije htio pokazati. "Prva tetovaža mi je indijanac na leđima. Napravljena je kad sam imao 14 godina."

Slike tetovaža možete pogledati ovdje.

by: samir-ko-saki

Nema komentara:

Objavi komentar