utorak, 28. lipnja 2011.

Lovren:"Lijepo je čuti da me traži veliki klub"

Hrvatski reprezentativac, igrač Lyona Dejan Lovren (21) na odmoru u Hrvatskoj bez pretjeranoga uzbuđenja prati navodne pokušaje Bayerna i Liverpoola da ga dovedu...

"Ne znam više od onoga što pročitam u novinama, a vjerujte da me to i ne zanima. Iz Lyona me nisu zvali da mi kažu o tome niti sam ja zvao njih. Lijepo je čuti da me traži veliki klub." , kaže Lovren.

Je li vaša želja Engleska ili Njemačka? Želite u Liverpool ili Bayern?

"Ha-ha, zaista o tome nisam razmišljao. Lyonov sam igrač, a klub neka procijeni jesam li važan, potreban, je li ponuda dovoljno dobra." , dodaje Lovren.

Niste imali baš sjajan tretman kod francuskih novinara, nisu vas štedjeli u kritikama.

"Ispočetka mi je bilo krivo, poslije sam se naviknuo na to, a onda je odjednom sve prestalo jer su shvatili da baš nisam bezvezan igrač. Najvažnije mi je uvijek bilo da ja budem zadovoljan kako igram, a to jesam. Međutim, sezona je ispala neuspješna zbog tog podbačaja u prvenstvu."

Izvor vijesti - Uredio: samir-ko-saki

Nema komentara:

Objavi komentar