petak, 29. travnja 2011.

Neuer: "Odlazim iz Schalkea, ali ne u Englesku nego u Bayern"

Lijepo je to čuti, pogotovo ako to kaže takav trener, ali u ovom trenutku to je zaista nebitno. Ja sam član momčadi i zajedno pobjeđujemo i gubimo, rekao je skromni Manuel Neuer

Nikad moja momčad nije igrala protiv boljega golmana. Ponekad mi se činilo da jednostavno što god da učinimo, Neueru nećemo uspjeti zabiti. Mislim da je on trenutačno najbolji golman na svijetu, sipao je komplimente na račun Schalkeova golmana Alex Ferguson, ali njemu ni te riječi nisu pomogle da se oraspoloži.

"Lijepo je to čuti, pogotovo ako to kaže takav trener, ali u ovom trenutku to je zaista nebitno. Ja sam član momčadi i zajedno pobjeđujemo i gubimo. Ovog puta smo izgubili. Zato je razočaranje puno veće od bilo kojeg drugog osjećaja", neutješan je bio Neuer, koji je spasio Schalke od debakla.

Prvo mu je Hernandez pucao s tri metra pa Giggs s metar i pol, svaki udarac iz veće daljine s lakoćom je branio i koliko god Manchester United bio dominantan, činilo se da će utakmici završiti bez golova.

"Možda će zvučati smiješno, ali nisam zadovoljan ovim rezultatom. Morali smo pobijediti puno većom razlikom", rekao je strijelac prvog Unitedova gola Ryan Giggs.

I u pravu je. Da nije bilo Neuera na golu, da je bio netko malo lošiji, Manchester bi do vrha napunio mrežu Nijemaca. A najbolji odnos snaga na terenu pokazuje podatak da je Schalkeov golman više puta dotaknuo loptu nego oba napadača, Raul i Edu.

Nakon preksinoćnje utakmice Ferguson i Manchester još su jače zagrizli za čudesnog Neuera, ali on je imun.

"Manchester nikad nije bio opcija, pa tako nije ni sad. Moja razmišljanja svi znaju. Odlazim iz Schalkea, ali ne u Englesku nego u Bayern", rekao je Neuer.

Cijena - 25 milijuna eura. Za takvoga golmana - prava sitnica.
Izvor vijesti - 24sata.hr

Nema komentara:

Objavi komentar