utorak, 7. lipnja 2011.

Pranjić: "Zanima me samo Bayern"

Danijel Pranjić ne spada u skupinu reprezentativaca koji su posebno medijski eksponirani. Iskreno, pomalo nam je to i čudno, s obzirom na to da od svih naših reprezentativaca Danijel igra u najuglednijem klubu - münchenskom Bayernu.
Stalno postoji prijepor može li Pranjić dovoljno kvalitetno zatvoriti lijevu stranu obrane naše reprezentacije.

Plasman na EURO u našim rukama

U Bayernu mu vjeruju, ali kod kuće, naravno, ne baš! Stoički je podnosio sve te niske udarce i za reprezentaciju ih nakupio već 39 puta. Ovaj posljednji protiv Gruzije u Splitu bio je jedan od dramatičnijih.

"Definitivno je bilo za infarkt. Zadovoljstvo nakon pobjede nad Gruzijom mora biti veliko s obzirom na okolnosti koje su nas pratile tijekom utakmice. Rano smo primili pogodak, a na kraju se pokazalo da je to bila i jedina ozbiljna prijetnja u cijeloj utakmici. Poslije su se branili sa svih 11 igrača, a mi smo im pokušali razvući obranu ubačajima sa strane. Pogodili smo tri vratnice, imali još neke prilike, ali lopta kao da nije htjela u mrežu. Iskreno, sve nas je to i te kako uplašilo, pomalo sam razmišljao i o tom toliko spominjanom poljudskom prokletstvu. Na kraju je sve završilo prema našim željama i to je jedino važno. Pobijedili smo posve zasluženo. Bilo je teško, ali zato je sada još slađe. Taj trijumf je vitalan na našem putu prema Euru. Gruziju smo praktično “ispirili” iz kruga kandidata, ali žilav otpor pružaju Grčka i Izrael. Najvažnije da pitanje plasmana u Ukrajini i Poljskoj držimo u svojim rukama. Očekujemo i neki kiks Grka, ali najvažnije će biti da mi odradimo svoje. Trebamo pobijediti sve do kraja i izboriti plasman na Euro bez novih stresova."

Heynckes ga cijeni

Na klupskom planu ova sezona, za razliku od prošle, nije baš bila bajna. Bayern je na kraju Bundeslige bio primoran gledati “u auspuh” Dortmunda i Leverkusena. Zbog toga je instaliran i novi trener Jupp Heynckes, a samim time pojavile su se i špekulacije o Danijelovom statusu, s obzirom na to da je njega doveo bivši šef Louis Van Gaal. Jesi li razgovarao s novim trenerom?

"Nisam još imao nikakvih kontakata s Juppom Heynckesom, ali čujem se s Ivicom (Olićem nap.a.) koji još trenira u Münchenu i on mi je prenio pozitivne trenerove stavove o meni. Osim toga, imam još i ugovor godinu dana, s opcijom produžetka na još jednu godinu ako odigram 25 utakmica u sezoni. U ove dvije sezone odigrao sam 60-ak utakmica i nemam baš previše razloga razmišljati o odlasku iz Bayerna."

Postoje li ponude drugih klubova?

"Ponuda uvijek ima, ali u mojim mislima u ovom trenutku postoji samo Bayern i zato se zanimanjima drugih klubova za mene, ne opterećujem. Moja je budućnost vezana za Müchnen", zaključio je Danijel Pranjić.
Izvor vijesti - Nogometni magazin

Nema komentara:

Objavi komentar