ponedjeljak, 21. veljače 2011.

Leonardo: "Bayern se boji imena mojih igrača" :D

Treneru Intera Leonardu uoči sukobljavanja u Ligi Prvaka protiv FC Bayerna pršti samopouzdanje: "Naravno, igrači Bayerna su klasa, kojih se mora pribojavati. Ali, u Münchenu također nadilazi strah kad čuju imena mojih igrača", rekao je brazilac za 'Kicker'.

41-godišnjak preuzeo je mjesto trenera Intera u decembru 2010 te od tad vodio "nerazzurre" do 11 pobjede u 13 utakmica. U subotu, Inter je pobjedio kod kuće sa 1:0 protiv Calgarija, dok je strijelac bio pridošlica Andrea Ranocchia.


Robben: "U kup-takmičenjima smo uvijek daleko jaki"

Zvijezda Bayerna Arjen Robben pred novo izdanje finala Lige Prvaka, poziva na 'ne-brigu': "U kup takmičenjima smo uvijek bili snažni, još uivjek je tu pritisak na Intera jer igraju doma."

U srijedu za 'Kicker', 27-godišnjak je najavio pravu borbu: "Moramo pokušati pucati na gol. U finalu se čekalo samo na naše pogreške. Sada tome možemo stati na kraj."

Nakon uspješnohžg povratka u Bundesligi, Robben je upozorio na prekomjernu nestrpljivost: "Od mene nemojte očekivati previše. Bio sam povređen 6 mjeseci, ali ja sam sad tu. U što kraćem roku želim postati važan za tim", rekao je 27-godišnjak.
Izvor vijesti - Preveo: Taba

Nema komentara:

Objavi komentar