četvrtak, 28. listopada 2010.

Gomez: "Mislim da je trener učinio pravu stvar"

Mario Gomez i nakon špekulacije o mogućem transferu u Liverpool govori kako je sebe napokon pronašao u Bayernu. Prvi je u ekipi Bayerna sa postignutim golovima, tri protiv Hannovera i slučajnim golom protiv CFR Cluja.

„Uvidio sam i shvatio dvije mogučnosti. Ako bolje trčim i otkrivam se tada niko ne komentariše o mom nastupu“ , kaze Gomez.

Gomez je dobio priliku da zaigra u prvom sastavu dok su igrači povrijeđeni, al već je svima jasna stvar da će Gomez preseliti na klubu kad se ponovo vrate Olić i Klose koji će vjerovatno igrati i prvih 11.

Mada ništa nemora značiti, kako je Louis van Gaal rekao prije nego što je došao u Bayern: „Svaki igrač se mora izboriti za svoje mjesto, ukoliko to ne uspije neće biti standardan igrač.“

Na pitanje dali je imao uplašen od Klosica odgovorio je potpuno samouvjereno sa 'NE': „Ivica Olić i Miroslav Klose su i prije moga dolasta u Bayern bili u pokretu, ali trener je izabrao mene. Mislim čak da je i izabrao pravu stvar.“

Igra u vrhu napada možda je i opravdanje za postignuti Hat – Trick protiv Hannovera i povratak u igru. Ali, loša igra protiv Hamburga je vratila stvari na početak što Gomez odlično shvata: „Ja ću se i dalje boroti za svoje mjestu u prvih 11. Znam da će biit jako velik pritisak na mene, ali svladat ću sve to. Želim pokazati treneru da na mene može računati.“

Gomez je do prije semicu ili dije osjećao neku vrstu straha od nogometa i ponašanja navijača prema njemu, ali tome je već kraj bio nakon utakmice protiv Hannovera.

„Drago mi je što sam uspio zadobiti povjerenje trenera. Dozvoliti da Olić i Klose sjede na klupi a da ja igram protiv Dortmunda je jako velika stvar, očito je da van Gaal zna šta radi. Od toga trenutka kad sam osjetio povjerenje trenera stvari su se počele odvijati u potpuno suprotnom smjeru, uglavnom nabolje. Dokaz toga jesu zadnje4 . utakmice koje smo odigrali, tri pobjede i jedan remi. Prema ovom dosadašnjem podatku očekujem svoje mjesto u prvih 11 i u narednim utakmicama.“


By: Taba

Nema komentara:

Objavi komentar