četvrtak, 13. siječnja 2011.

Holanđani se podsmjehuju Louisu: “Pustite van Gaala u Njemačku“


Louis van Gaal je sebe učinio nepopularnim svojim izgledom kao “slavljeničkom zvijeri“ na proslavi duple krune Bayerna prosle godine – ali samo u svojoj domovini. To je otkrio u jednom intervjuu za minhenski “Abendzeitung“.

“U mojoj domovini su me za ovo ismijavali“, kaže van Gaal: “Na takvim proslavama čovjek se mora pripremiti, šta će govoriti, to sam ja i uradio. Ali pored toga me u Holandiji još i optužuju. On je također spreman“, nastavlja van Gaal.

59-godišnjak simpatiše njemački mentalitet, jedan je od onih koji cijene poštovanje, ljubaznost, sigurnost i čistoću – ali je zato pokupio brojne kritike u Holandiji. “To se ponovno potvrđuje – i zbog toga sam bio kritiziran u Holandiji. Oni mi tamo kažu: Pustite van Gaala u Njemačku!“

Povratak u domovinu, ipak ne isključuje: “Možda u Ajax, ali u nekoj drugačijoj ulozi, kao generalni direktor. Ali to zahtjeva neke promjene odgovornih, a to se neće dogoditi. A mogao bih i po drugi put postati selektor Holandije“, tako kaže Bayernov trener.
Izvor vijesti - Preveo: Muhamedlj

Nema komentara:

Objavi komentar