utorak, 14. prosinca 2010.

Altintop: "Arsenal bi bio zanimljiv"

FC Bayern München je pobjedom nad St. Pauliem od (3:0) je osigurao da prošlogodišnji prvak nije tempom odmakao od vrha tabele. Bavarcima je ovo šesta pobjeda kod kuće, ali posebno inspiriran bio je gol veznjaka Hamit Altintopa, koji je nakon utakmice govorio za 'bundesliga.de' o njegovom stanju u klubu, i o njegovoj nadi za parovima Lige Prvaka koji se izvlače u petak.

bundesliga.de: G. Altintop, nakon pobjede nad St. Pauliem od 3:0, vaš kolega Bastian Schweinsteiger je najavio produživanje njegovog ugovora. Koliko je to važno za budućnost Bayerna?

Altintop: "Ne mislim da trebamo govoriti puno o važnosti Schweinsteigera. Bayern je vrhunski klub od kojih se očekuje da zadrže igrača poput njega."

bundesliga.de: Kao i većina domaćih utakmica kod kuće ove sezone, pobjeda nad St. Pauliem je bila relativno jednostavna. Kako biste ocijenili performanse?

Altintop: "Mi imamo dobar tim, ali mi i dalje trebamo raditi na našoj igri, što ćete imati prilike vidjeti s vremena na vrijeme u slijedećim utakmicama. Neke situacije nam ne idu od ruke kao što je to bilo prošle godine, to je razlog zašto nam stvari ne idu onako kako treba u Bundesligi."

bundesliga.de: Da li je situacija slična vama lično. Protiv St. Paulia ste krenuli sa klupe, ali čini se kako ste na klupi više nego često...

Altintop: "Očito je da želim igrati, to je oduvijek bio moj cilj. Trener je mogao da uradi nešto drugo, ali ipak on je odabrao mene. Mislim da sam opravdao odabir svojom izvedbom."

bundesliga.de: Da li ste golom ostvarili snove vašeg povjerenja?

Altintop: "Naravno da to uvijek igrača čini dobrim, čak i ako lopta ne uđe u gol to nikako ne bi promjenilo moju situaciju ovdje u klubu. Imao sam mnoge uspone i padove u svoje tri i pol godine boravka ovdje."

bundesliga.de: Vi ste protiv Stuttgarta do sad prije Božića igrali dva puta - jednom u Bundesligi, a jednom u DFB-kupu. Koja su vaša očekivanja uoči zimske pauze?

Altintop: "Iduće dvije utakmice mi ćemo igrati s ciljem pobjede. Jedina stvar koja je važna jesu rezultati, te kako trebamo pristupiti u svakoj utakmici.Sve ostalo možemo analizirati tokom zimske pauze.

bundesliga.de: U petak se održava ždrijeb za prvu nokaut fazu Lige Prvaka. Koga bi volili da izvučete za protivnika?

Altintop: "Prošle sezone smo dobro prolazili protiv Talijana, naravno osim u finalu. Možda bi za nas bilo dobro da izvućemo AC Milana, ali Arsenal bi bio previše zanimljiv."
Izvor vijesti - Preveo: Taba

Nema komentara:

Objavi komentar