utorak, 14. prosinca 2010.

Altintop: "Želim više igrati"

Hamit Altintop (r.) schoss gegen St. Pauli den ersten Treffer
Turski reprezentativac Hamit Altintop izrazio je veliko nezadovoljstvo sa njegovom trenutnom situacijom u Bayernu. Naime, 28-godišnji turčin želi veću minutažu...

Zadnja sedmica se završila veoma dobro za Altintopa. U srijedu je slavio svoj 28 rođendan dok je u subotu postigao prelijep gol protiv gostujuće ekipe iz Hamburga.

Međutim, trener Louis Van Gaal je tokom nekoliko zadnjih sedmica totalno zapostavio turčina. Razlog zato je bio zasigurno i povratak Franck Riberya, koji je oduzeo Altintopu mjesto u prvoj postavi.

"Naravno da želim igrati, to i očekujem. Trener je mogao u subotu i drugačije reagovati.Ali ja znam zbog čega sam ovdje i zbog čega su moja očekivanja tako visoka." , izjavio je Altintop za "tz".

Pred krajem prve polusezone Altintop je zabilježio samo četiri odigrane utakmice preko 90. minuta iako je mogao umjesto Robbena češće da igra. Altintop je frustriran i želi da igra. Ne samo zbog svojeg postignutog gola protiv St.Paulia.

"Ne može biti da jedan gol promijeni moju trenutnu situaciju. U Bayernu sam preko tri godine, imao sam svoje uspone i padove. U to doba sam se razvio i zreo u pravog igrača. Mislim, da mogu sad sa pravom da izrazim svoja očekivanja." , dodao je Hamit za njemački "tz".

Izvor vijesti - Preveo: eco87

Nema komentara:

Objavi komentar