utorak, 14. prosinca 2010.

Schweinsteiger: Moja luda iskustva sa Kahnom i Magathom

Bavarska zvijezda Bastian Schweinsteiger je najkasnije posle svjetskog prvenstva u Južnoj Africi postao jedan od ključnih igrača Njemačke reprezentacije i bavarskog velikana. Tokom ove sezone dokazao je svoje kvalitete u dresu Bayerna, zbog čega je nemoguće zamisliti ekipu bez njega.

Ipak, Schweinsteiger je najbolji primjer da su velikani poput njega počeli karijeru malim koracima...

Tako je za emisiju „Audi Star Talk“ opisao njegov prvi susret sa Bayernovom legendom Oliverom Kahnom kao i bivšim trenerom Felixom Magathom:

"Kahna sam po prvi put sreo u novembru 2002. godine. Sjedio je pored mene. A prvi razgovor uopšte sa njim se desio tek 2005 godine." , riječi su mladog reprezentativca Njemačke, koji je uz to i sledeće otkrio:

"Onda sam imao još jedan problem. Svaki igrač je u kabini imao svoj peškir. Čudno je bilo što sam ja bio uvijek jedini bez peškira. Pitao sam se gdje mi je peškir? Primijetio sam pored sebe Ollija, kako sređuje frizuru, čisti svoje golmanske rukavice i druge stvari - i to sa dva peškira!"

U doba kada je Schweini počeo svoju fudbalsku karijeru, Oliver Kahn je bio na samom vrhu sopstvene karijere. Tako da je od strane tada neiskusnog i mladog Schweinija zračilo veliko poštovanje prema Kahnu:

"Tada nisam imao hrabrosti da mu kažem: Slušaj, ostavi mi moj peškir. Išao sam na kraju kabine kako bi nabavio novi peškir. Dosta je vremena prošlo dok sam po prvi put imao svoj sopstveni peškir."

Luda iskustva sa legendarnim golmanom samo su dio njegove karijere. Međutim, nisu bila jedina. Sa bivšim trenerom Felixom Magathom, Schweini je imao na početku također velike probleme.

Nakon europskog prvenstva u Portugalu 2004, 20-godišnji Schweinsteiger je postao veoma popularan u Njemačkoj. Prepoznatljiv po njegovoj frizuri i jedinstvenom načinu igre, Schweini je bio jedan od ključnih igrača Njemačke selekcije.

Međutim, sve to nije bilo dovoljno za tadašnjeg trenera Felixa Magatha. Tako je nakon EP' 04 po prvi put upoznao komplikovanog stručnjaka:

"Htio sam da ga pozdravim.On me upitao začuđeno: Ko ste vi uopšte? Odgovorio sam: Bastian Schweinsteiger."

Iako je postao popularan igrač u Njemačkoj, Magath ga nije hteo ili mogao prepoznati. Tokom sezone 2004/05 situacija je postala još gora za Schweinsteigera:

"Smiješna stvar je bila što sam povrijedio koljeno i morao da pauziram deset dana. Posle prvog pripremnog treninga imali smo utakmicu protiv Mainza. Onda je on rekao: Svi igrači će otputovati za Mainz. A ja sam upitao: Treneru, a šta je samnom? On je odgovrio: A ko ste vi uopšte?"

Smiješne situacije koje su označile karijeru sadašnje super zvijezde. Magath je tokom iste sezone uočio o kakvom igraču je riječ te se potrudio što prije da ga ubaci u prvoj postavi. Bavarci su zahvaljujući Schweinsteigeru osvojili te godine duplu krunu.


Izvor vijesti - Preveo: eco87

Nema komentara:

Objavi komentar