subota, 30. srpnja 2011.

Usami: "München mi izgleda malen grad!"

Pridošlia iz Japana u Bayern Takashi Usami još uvijek se mora navikavati na Njemačku i München. Također, pjesmu vidi kao posebnu motivaciju.

"Što se tiče gradova: Puno su manji u odnosu na moju zemlju. München mi ponekad izgleda jako malen grad. U pozitivnom smislu", rekao je pridošlica za Bild.

19-godišnjak je u München pistigao sredinom jula. Predhodno je igrao u prvoj Japanskoj ligi za Gambu Osaku. Ipak, sada se mora što prije naviknuti na državni kapital, te brzo uči njemački jezik.

Kako kaže, pjesma "Superstar" mu pridaje posebnu motivaciju: "Nadam se da ćemo na kraju sezone zajedno pjevati ovu pjesmu. Po mogućnosti na slavlju osvojenog prvenstva. Slušanje muzike je međđu mojim hobijima", kaže on i pridodaje: "U svojoj domovini su mi najdraži Black Eyed Peas", izjavio je Usami.

Nakon finala Audi Kupa protiv Barcelone pokazao se u sjajnom izdanju, bljesnuo je svojim tehničkim vještinama i stekao već mnogo riječi hvale. Ipak, vjeruje kako još može napredovati. "U meni ima još mnogo toga, što namjeravam uskoro i pokazati."
Izvor vijesti - Preveo: Taba

Nema komentara:

Objavi komentar