četvrtak, 21. srpnja 2011.

Hoeness razočaran trensferom Vidala u Juventus!

Transfer Artura Vidala u redove Juventusa na predsjednika Bayerna Uli Hoenessa ostavio je gorak osjećaj razočarenja.

Predsjednik Bayerna Uli Hoeness je razočaran time što je Arturo Vidal zgazio svoju vlastitu riječ. "Zgazio je svoju vlastitu riječ", izjavio je Hoeness za Bild. Iako "riječi su za mene imale pregolemo značenje. Južnoamerikanac je bio posrednik, tako da sam imao veliku nadu, uključujući njegovu riječ ili slično."

Podsjetimo, Arturo Vidal je ranije nekoliko puta novom treneru Juppu Heynckesu obećavao prelazak u München, ili ove - ili iduće godine.

U svakom slučaju, Vidal svojim prelaskom u redove Juventusa izkazuje zadovoljstvo. "Sretan sam jer to je važan korak u mojoj nogometnoj karijeri, te zbog toga što je Juventus jedan od najvećih klubova u europi. Zadovoljan sam pruženom prilikom", izjavio je čileanac prije leta u Santiago de Chile smjeru Torino.

Prema navodima, Leverkusen je od Juventusa prisebno primio 10,5. miliona odštete, da bi kasnije od zavisnosti uspjeha igrača odštetna cijena se povečala na 12. miliona eura, od čega se ispunjava onih 30% dionica koje je bivši klub Colo Colorado imao od prvobitnog transfera Vidala u Leverkusen. "Iz Njemačke dolazim s mnogo iskustva i znam da mogu mnogo postići s Juventusom", rekao je 24-godišnjakm koji je potpisao petogodišnji ugovor prema kojem će godišnje primati platu od 2,5. miliona eura + bonusi.

"Veliki klubovi su bili uključeni u moj transfer. Bavarci su pokazali zainteresovanost, ali Leverkusen me u bilo koji klub unutar Njemačke nije htio prodati. Dok, transfer u Juventus je prošao bez problema", rekao je Vidal.

Dakle, još jedan u nizu propalih transfera Hoenessa i društva!
Izvor vijesti - Preveo: Taba

Nema komentara:

Objavi komentar