ponedjeljak, 25. srpnja 2011.

Bayern će biti prvak!

Njemački Bild je napravio jedan intervjuu sa bivšim kapitenom Bayerna Markom van Bommelom, pred početak Audi Cupa.

Bild: Gospodine van Bommel, Vi se sutra prvi put vraćate sa prvakom Italije AC Milanom u Minhen, ali kao gost. Vi ćete se na Audi Cupu, u Areni i službeno oprostiti. Da li Ste već nervozni?

Van Bommel: "Nervoza je pogrešna riječ. Ali sam ja već uzbuđen. Tamo poznajem sviju. Šest mjeseci je prošlo kada sam odigrao zadnju utakmicu u dresu Bayerna, protiv K'lauterna. Ja sam se mislio ranije oprostiti, ali se to nažalost nije dogodilo. Sada osjećam čistu radost, kada pomislim na Bayernove navijače."

Bild: Kakve Vam misli prolaze kroz glavu, da ćete prvi put morati otići u svlačionicu za goste?

Van Bommel: "Trebaće mi dugo dok ja stignem u svlačionicu, a onda moram da pozdravim većinu ljudi. Fizioterapeute Fredi Bindera, Gerry Hoffmanna, Zeugwart Reschkea, Fahrer Brunoa. Njima se radujem kao i svim ostalim igračima. Kao i sekretaricama. Tu imam mali navijački klub."

Bild: Hoće li 'tvrdi' van Bommel malo omekšati na oproštajnoj ceremoniji?

Van Bommel (smijeh): "Nadam se da neću, ali nikad se ne zna kada će emocije da prorade. Imam mali strah po pitanju toga. Biće teško, da se zaustave suze."

Bild: Šta Vi želite poručiti Bayernovim navijačima?

Van Bommel: "Da sam bio nevjerovatno ponosan što sam 2,5 godine bio kapiten ovako velikog kluba. Već kod moje prve utakmice u kupu protiv St. Paulija u gostima i prve u Bundesligi protiv Bielefelda, navijači su mi dali da se osjećam dobrodošlim. Napravio sam na terenu nekoliko glupih poteza, ali su me navijači uvijek podržavali. To im neću nikada zaboraviti. Nakon odlaska u Milan, oni su mi na prvoj domaćoj utakmici posvetili jedan plakat. To govori sve."

Bild: Za Manuela Neuera su donijeli ružne plakate...

Van Bommel: "Jasno je da mu nije lako. U slučaju Manuela malo važniju ulogu igra njegova prošlost. Ali Neuer treba navijače, a oni trebaju Neuera da bi osvajali titule. Navijači su dovoljno pametni da to shvate. On vjerovatno mora malo više raditi od ostalih, da bi ga oni potpuno prihvatili."

Bild: Možete li Vi zamisliti, nekada da se vratite u Bayern na nekoj drugoj poziciji?

Van Bommel: "Naravno. Ali šefovi moraju odlučiti, da li će me nekada trebati. Znam kako Bayern funkcionira, uvijek ću ga voljeti."

Bild: Šta Vam je Vaš prijatelj Arjen Robben odao o pripremama pod vodstvom Juppa Heynckesa?

Van Bommel: "O tome nismo nešto puno pričali. Ali se ja ne brinem previše. Radio sam sa Heynckesom nekoliko sedmica i želio me je prije nekoliko godina dovesti u Schalke. Tada smo se četiri sata zabavljali. On je veliki gigant kao trener i čovjek."

Bild: Hoće li Bayern biti prvak?

Van Bommel: "U svakom slučaju. Pripreme to nisu pokazale. Sada se radi težak posao izgradnje tima. Kada Bundesliga krene, mora se biti spremno."

Bild: U utorak igra također i Jerome Boateng protiv vašeg Kevin-Prince Boatenga. Koji je bolji brat?

Van Bommel: "Poznajem samo Kevina. On je pravo dobar i loše je procijenjen u Njemačkoj. On je dobra osoba. U ekipi je on moj najbolji prijatelj."

Izvor vijesti - Preveo i uredio: Muhamedlj

Nema komentara:

Objavi komentar