nedjelja, 15. svibnja 2011.

Gomez: "To je bio san još iz djetinjstva"

Jučer je Bayern odigrao i svoju posljednju utakmicu u prvenstvu koja je ujedno bila i posljednja ove sezone. Momčad A. Jonkera pobjedila je na Allianz Areni momčad Stuttgarta s rezultatom od 2:1. Međutim, ta pobjeda nije bila dovoljna da se Bayern probije do drugog mjesta koje vodi izravno u Ligu prvaka sljedeće sezone pošto je Bayer Leverkusen u gostima kod Freiburga slavio s 0:1.

S druge strane, barem je jedan trofej završio u Bavarskoj, trofej najboljeg strijelca Bundeslige. Tako je Mario Gomez ponio epitet najboljeg strijelca Bundeslige ove sezone s 28 postignutih pogodaka u 32 odigrane utakmice.

Popularna nagrada "Torjägerkanone" njemačkog magazina "Kicker" mu je bila uručena poslije utakmice protiv Stuttgarta u kojoj je Gomez također jedanput zatresao mrežu i to u 37. minuti na sjajnu asistenciju Arjena Robbena.

Tako se Gomezu ostvario san još iz djetinjstva.

"Prvi "Torjägerkanone" je uvijek nešto posebno. Neću se zaustaviti na ovome te ću pokušati i sljedeće sezone nastaviti postizati golove. Možda čak i više, tko zna?", rekao je Mario Gomez te u nastvaku dodao: "Pronašao sam svoje mjesto u klubu. Godinama sam sanjao da ću igrati u najboljem njemačkom klubu važnu ulogu kao što je to sada slučaj. Učiniti ću sve kako bi tako bilo i u budućnosti".

Međutim, Gomez nije mogao da ne spomene momčad te je izjavio da je ovo koliko njegova toliko i momčadska nagrada.

"Ovo je nagrada za klub i za momčad. Bile su mi potrebne lopte od mojih suigrača te sam i dobio 28 fantastičnih lopti", rekao je Gomez.

"Ponosan sam i sretan. Postati najboljim strijelcom lige mi je bio san još iz djetinjstva".

Posljednji puta da je jedan njemački igrač postigao 28 ili više golova je bio Karl-Heinz Rummenigge još u sezoni 1980/81.

Izvor vijesti - bayern-cro.com

Nema komentara:

Objavi komentar