petak, 1. travnja 2011.

Olić: "U lipnju ću doći na okupljanje reprezentacije, ali nema šanse da igram"

U Tbilisiju doista nije bilo nekih taktičkih ili kakvih drugih pogrešaka, nego loš dan kakav se svima dogodi.

Ivica Olić neće se vratiti na teren do kraja sezone, bila je prognoza nakon operacije koljena. Sezona u Bundesligi završava sredinom svibnja, a idući je kvalifikacijski ogled s Gruzijom 4. lipnja...

"A ne, nema šanse da igram protiv Gruzije", bez dvojbe je naglasio Olić i dodao:

"Liječnici su mi rekli da ću tek potkraj sezone početi trenirati punom snagom. Mogao bih doći na okupljanje reprezentacije i trenirati s momcima, što će mi dobro doći, ali neću igrati."

Olić svakodnevno vježba u Bayernovu kampu i, dakako, gledao je susrete u Tbilisiju i Parizu.

"Poraz u Gruziji doista me iznenadio, šokirao. Čuo sam se gotovo sa svima nakon utakmice, no bilo im je svima toliko teško da ih nisam još ja htio dugo umarati pričom i ispitivanjem zašto i kako. To jednostavno treba što prije zaboraviti, naučiti nešto iz poraza i nadoknaditi bodove. Čuo sam i kritike poslije, ali nije bilo nekih taktičkih ili drugih pogrešaka, nego jednostavno loš dan kakve ima svaka momčad. Pa devet nam je igrača posve podbacilo!", i sam ne vjerujući pričao je Ola.

Slika iz Francuske donijela je bolje raspoloženje.

"Baš sam takvu utakmicu i očekivao, lakše je igrati kad i suparnik napada i želi igrati. Bilo je dobro i drago mi je da su se momci podigli nakon nokdauna u Gruziji", dodao je.

S Riberyjem nije puno razgovarao o pariškom dvoboju, a Pranjić je išao na liječnički pregled.

"Vidio sam ga nakratko, najvažnije je da mu ništa nije puknulo", zaključio je.
Izvor vijesti - Nogometni magazin

Nema komentara:

Objavi komentar