četvrtak, 28. travnja 2011.

Lahm odgovorio Robbenu: "Ja sam dobar kapetan"

Robben je jučer u intervjuu za "Sport 1" pohvalio bivšeg kapetana Marka van Bommela i rekao da on puno nedostaje Bayernu. Te pohvale povrijedile su sadašnjeg kapetana Philippa Lahma koji smatra da su to neizravne kritike protiv njega...

"Očito to ide protiv moje ličnosti. Ne znam šta je Arjenu motivacija za takvu izjavu. Ja ću o tome razgovarati s njim." , rekao je kapetan Bayerna za "Sport 1".

Arjen Robben je kritizirao puštanje bivšeg vođe momčadi Bayerna.

Njemački rekordni prvak je u napetoj sportskoj poziciji a prema Robbenu igrač i vođa kao što je Mark van Bommel mnogo nedostaje.

Bio je "dobar kapetan", Lahm je protiv njega i kaže: "Mislim da sam prava osoba za ovaj posao."

Izvor vijesti - Preveo: samir-ko-saki

Nema komentara:

Objavi komentar