petak, 1. travnja 2011.

Gustavo: "San mi je igrati na Svijetskom Prvenstvu 2014. godine"

Bild: G. Gustavo, iz Hoffenheima ste pristigli u Bayern. Koji vam je cilj u životu?

Luiz Gustavo: "Jedini cilj mi je bio doći u Europu. Potom sam želio zaigrati za veliki klub. Također, ostvarilo mi se. Sada, želim s Bayernom dobrim igrama sa Bayernom pobjeđivati i osvajati trofeje."

Bild: Još?

Luiz Gustavo: "Igrati 2014. godine na Svijetskom Prvenstvu u Brazilu, a potom doći i do pobjede. Tada bi to bilo nevjerovatno. To je najveća želja svakog Brazilca."

Bild: Brazil ili Njemačka?

Luiz Gustavo: "Uz Brazil bi to bilo lijepo. Brazilac sam, to je san iz djetinjstva. Ali, do toga je jako dug put."

Bild: Vaš novi trener je Jupp Heynckes. Kakvi su dojmovi?

Luiz Gustavo: "Nisu pretjerani. On je jako iskusan trener, koji je osvojio brojne naslove također sada igra dobru sezonu uz Leverkusen. Kao stvoren je za Bayern."

Bild: Heynckesom veliki borac na sredini terena je Toni Kroos. Da li strahujete za svoje mjesto?

Luiz Gustavo: "Kakav god da trener bio, konkurencija je uvijek ogromna. Svako je u strahu."

Bild: Niste redovni posjetioci restorana. Iznimka ste uz profesionalce...

Luiz Gustavo: "Sebe vidim kao normalnu osobu. Imam talenat da igram dobar nogomet te da zarađujem novac. Znam odakle sam došao i to nikada neću zaboraviti."

Bild: Koliki je bio vaš prvi zarađeni novac?

Luiz Gustavo: "Oko 100 eura. Tada sam imao tek 14. godina."

Bild: U Münchenu ste tek nekoliko mjeseci. Da li ste bili u mogućnosti urediti svoj dom'

Luiz Gustavo: "Ne, još uvijek nemam namještaja. Još uvijek imam sami minimalne stvari. Sve je to moja zaručnica naručila, što je tu je."

Bild: Vaša najbolja kupovina?

Luiz Gustavo: "Kuća koju sam mogao kupiti svojoj porodici u Brazilu."

Bild: Vaš najbolji dan u životu?

Luiz Gustavo: "Kada sam potpisao svoj prvi profesionalni ugovor 2005. godine sa Sao Paolom."

Bild: "Koliko često se molite?

Luiz Gustavo: "U jutarnjim i večernjim satima."

Bild: "Vaš životni moto?

Luiz Gustavo: "Poštuj svakog, jer tek tad će svako poštovati i tebe."

Bild: Da li je došlo do pohvala od Bavarske?

Luiz Gustavo: "Nije pravi trenutak. Ja igram u jednom od pet ili šest najboljih klubova na svijetu. Želim napisati svoju priču."
Izvor vijesti - Preveo: Taba

Nema komentara:

Objavi komentar