utorak, 22. ožujka 2011.

Heynckes? Neben Stevens je najbolji!

Bayern München i Jupp Heynckes - kada je to u pitanju, preuzimanjem tog kluba bi napravio pravi izbor, kaže stručnjak TZ-a. Znam Juppa Heynckesa još iz mog vremena u Münchenu i Schalkeu. Doveo me 1988. godine u FC Bayern i dao mi povjerenje. Tada je bilo jako dobro vrijeme..

Za mene, pored Huuba Stevensa, Heynckes je najbolji trener kojeg sam ikad imao - tada sam bio pod palicom Franza Beckenbauera. 80-tih godina, trenirao sam pod palicom Heynckesa, koji je naravno donio promjenu. Ipak, isto tako, nismo postigli ništa, ali stanje je bilo pozitivno.. Iako je još uvijek pedantan radnik, uvijek pronalazi neka riješenja, nije tako silovit kao prije.

U Leverkusenu se vidi kako može raditi s timom, uživa u igri, te da želi da klub ostane na svom putu. Dakle, zašto bi prešao u Bayern, previše!! Heynckes u suprotonosti Louis van Gaala: Timski igrač s jakim čovječanstvom, nogometnom stručnošću i međunarodnim iskustvom. Također zahtjeva red i disciplina!

Dok se drugi klubovi oslanjaju na sve više i više mladih trenera, na klupi u Münchenu će sjediti iskusni strujčnjak.. Svakako dobra mjera. Slijedeće godine će se Bayern vratiti visoko, kao što je trebao i sada. Ipak, problem je što su ostali bez naslova. Ali, po tom pitanju u narednoj sezoni bi trebali više i bolje raditi!
Izvor vijesti - Preveo: Taba

Nema komentara:

Objavi komentar