srijeda, 12. siječnja 2011.

Van Gaal: Na zalasku sam karijere

Holandski strateg na klupi Bayern Münchena Louis van Gaal (59) izjavio je, između ostalog, u razgovoru za Sport Bild da se njegova trenerska karijera bliži kraju...

"Navjerojatnije opcije koje mi se trenutno čine najbliže su produljenje ugovora s Bayernom ili čak kraj karijere. Na zalasku sam karijere." , rekao je Van Gaal, kojem aktualni ugovor s Bayernom istječe u junu 2012. godine.

Jedna od opcija koja interesira Van Gaala je i povratak na klupu Ajaxa, kluba kojeg je trenirao između 1991. i 1997, godine i odveo ga, između ostaloga, do tri naslova nizozemskog prvaka, kao i naslova u Ligi prvaka (1995.) i Kupu UEFA (1992.).

"Postoji nekoliko momčadi čije bi me ponude interesirale, ali su mjesta već popunjena. Ajax? Pristao bih se vratiti kada bih donosio odluke i imao kontrolu u svojim rukama, kada bih bio šef, ali ti uvjeti nisu ispunjeni, pa vjerojatno od svega neće biti ništa."

Na kraju je Van Gaal ponovio ideju o umirovljenju.

"Razgovarao sam sa svojom suprugom i dao joj obećanje da ću u sljedeće četiri godine prestati trenirati."

Izvor vijesti - Nogometni magazin

Nema komentara:

Objavi komentar