subota, 15. siječnja 2011.

Louis van Gaal: "Poželim ponekad čestitati Dortmundu"

Komentari nakon utakmice:

Louis van Gaal
: "ništa drugo ne mogu reći nego da smo svi razočarani. Mi smo već na poluvremenu trebali biti u vodstvu od 0:3, jer igrači su mnogo puta dolazili u situaciju jedan na jedan sa Benagliom. Onda, tu su i greške koje smo napravili, uz što nismo mogli doći do pobjede. To je zaista nevjerovatno, jer ovakvo nešto ponavljamo već peti put. Wolfsburg je stvarao opasnost samo iz kornera i slobodnih udaraca, uopšte nisu bili razigrani. Mi smo bili dobri u prvih i zadnjih 20 minuta utakmice. Nakon neriješene konačnice, jedno nam preostaje da se skoncentrišemo na drugo mjesto tabele. Arjen Robben je odigrao ne tako loše, ali i ne tako dobro. O situacijama jedan na jedan smo jako loši, o tome sam već pričao. Nada za prvenstvom uvijek postoji, tj ako je to još ikako moguće. Mi jasno zaostajeo previše. Moramo prihvatiti situaciju s poštovanjem. Dortmund igra jako dobro, imaju dobre performanse, ponekad im poželim čestitati."

Thomas Müller: "Imali smo zajednoštvo u timu, i ponovo smo napravili niz individualnih grešaka, od mene i previše. Moramo se koncentrirati na nas, a ne gledati druge. U nekom trenutku, možda i uspijemo nešto."

Arne Friedrich - (stoper Wolfsburga): "Mi smo pokazali moral. Naravno, prvih nekoliko minuta smo imali sreće, ali cijelo vrijeme smo ostali pri sebi i vjerovali kako možemo nešto postići danas. Utakmica je bila jako tvrda, i bili smo svjesni kako ćemo svoju dobiti priliku dobiti u nekom trenutku. I iskoristili smo je."
Izvor vijesti - Preveo: Taba

Nema komentara:

Objavi komentar