srijeda, 1. prosinca 2010.

Van Buyten :"Ja sam ljudsko biće a ne robot"

Belgijski reprezentativac Daniel Van Buyten, dugo je razmišljao dali će uopšte komentarisati kritike koje su išle na njegov račun. Ipak, po zahtjevu dnevnog lista "tz", van Buyten se odlučio to učiniti.

32-godišnji bavarac orijentisao se u spomentom razgovoru po najviše svojoj najtežoj sezoni u karijeri, izmjeni protiv Frankfurta kao i privatnim dešavanjima.

tz: "Gospodine Van Buyten, najprije jedno jednostavno pitanje: kako se osjećate?"

Van Buyten: "Doživio sam i bolje trenutke. Ovo je jedna faza kroz koju prolazi svaki igrač. U životu imamo svi svoje uspone i padove. A trenutno moram dosta negativnih stvari da prevaziđem, kako sportski tako i privatno, oboje su povezani međusobno. Da, trenutno se nalazim u dubokom padu. Ipak, ja sam samo ljudsko biće a ne robot."

tz: "Da li je ovo najteža faza u vašoj karijeri kroz koju trenutno prolazite?"

Van Buyten: "Bilo je također teško u doba trenera Klinsmanna, međutim tada je situacija bila drugačija. Bio sam u top formi, ali nije se odnosio fer prema meni. A od početka ove sezone nisam uspeo svoje pripreme dovršiti jer sam imao probleme sa kičmom. To ne mora biti neki izgovor ali ni ja više nisam 21-godinu star. Osjećam kako zaostajem sa treningom i kako mi nedostaje određena kondicija."

tz: "U privatnom životu također prevazilazite tešku fazu?"

Van Buyten: "Ne tražim zbog toga sažaljenje. Želim samo reći, da postoje dosta faktora koji govore da mi ne ide trenutno ništa za rukom. Postao sam po prvi put otac, ali mi život otežavaju i druge stvari koje mi ne daju mira te mi uzimaju određenu koncentraciju na terenu."

tz: "Jedna glavna tačka zato je sigurno bolest vašeg oca Franza?"

Van Buyten: "Mislim, da je već poznato što je moj otac teško bolestan. To me teško pogađa, s obzirom da u njega vidim svojeg najboljeg prijatelja a uz to smo imali uvijek najbolji odnos. Ali ne želim dalje komentarisati ovo pitanje."

tz: "Ko vi sada iz ekipe najviše pomaže?"

Van Buyten: "Često se orijentišem ka Bastianu Schweinsteigeru. On je imao također tešku fazu karijere, imao je probleme kod domaćih utakmica zbog zvižduka. Ali on se bolje oslobodio te faze nego ja. Imao sam isto dobar razgovor sa Hans-Jörg Butt-om, koji me ohrabrio. Svako doživi jednu ovakvu fazu kroz koju mora proći."

tz: "Zbog čega ste zatražili izmjenu na poluvremenu protiv Frankfurta?"

Van Buyten: "Nisam se osjećao dobro, psihički ni fizički. Na pauzi sam drhtao, jednostavno nisam bio spreman. Nisam htio da nastavim utakmicu jer nisam imao hrabrosti za to. Htio sam samo ono najbolje za FC Bayerna ali u tom trenutku nisam mogao ekipi da pomognem."

tz: "Vaše mjesto u prvoj postavi je zbog toga sigurno ugroženo."

Van Buyten: "Naravno da sam kroz takvu akciju rizikovao svoje mjesto. Ali ponavljam: U tom trenutku sam mislio samo na FC Bayerna, na svoju ekipu i na pobjedu. Nemojte misliti da mi je bilo lako kada sam saopštio treneru da ne mogu igrati. Imao sam osjećaj da neću 100% doprinijeti ekipi. Sada se sigurno neću predati. Ja sam borac i izborit ću se opet iz krize."

tz: "Zbog toga ste i trenirali u slobodnim danima?"

Van Buyten: "Da, jer živim od svoje kondicije. Sada mi je potrebna kako bi igrao bolje."

tz: "Koliko je uticala kritika uprave i javnosti na vas?"

Van Buyten: "Naravno da je boljela, meni i mojoj obitelji. Moja majka me pozvala i pitala šta se dešava samnom. Ali kritka je bila ispravna, zaista sam loše igrao. Ali kao što sam rekao: niko ne zna šta se kod mene dešava. Ja sam samo ljudsko biće i kao takvo imam trenutno jednu tešku fazu u životu. Ne tražim da me neko žali, jer obećavam da ću se još jači vratiti. Posle svake oluje dolazi lijepo vrijeme."

Izvor vijesti - Preveo: eco87

Nema komentara:

Objavi komentar