srijeda, 1. prosinca 2010.

Gomez se kao dijete divio Raulu

Nakon svoje velike krize Mario Gomez je postao glavni igrač Bayerna i centar pažnje za sve. Njegova statistika od 11 utakmica i 15 golova se zaista često spominje. Gomez je 6 golova dao samo u jednom takmičenju, a to je Liga Prvaka. U kratkom intervjuu za Sportbild on je govorio o zanimljivim temama.

"Ja još uvijek nisam prvi napadač Bayerna. Van Gaal mi je rekao da moram nastavit radit kako bi došao do te pozicije. Na početku sezone sam bio napadač broj 4,a sada sam mnogo napredovao." , rekao je Gomez.

Gomez je u nastavku objasnio zašto ga je van Gaal promjenio i zašto mu je zahvalan: "Moj trener je mnogo truda uložio u mene. Ja sam zahvaljujući njemu mnogo napredovao. On je promijenio moj stil igre i sada sam bolji u pas igri."

U nastavku nam je Gomez otkrio ko mu je bio idol dok je bio mlađi: "Raula sam još kao dijete volio zbog njegovih golova. Mnogo sam vremena proveo pored TV-a gledajući njegovu zavidnu tehniku. Osim toga od njega sam vidio Torero-slavlje nakon postignutog gola."

Izvor vijesti - Preveo: AdnaN55

Nema komentara:

Objavi komentar