subota, 20. studenoga 2010.

Völler: "Bayern se nesmije nikada otpisati"

Sportski direktor Bayer Leverkusena 'Rudi Voeller' u intervju'u za TZ govori o stanju na tabeli i predstojećoj utakmici između Bayera i Bayerna.


Intervju'u sa Voellerom:

G. Voeller, vi imate 5 bodova više od Bayerna. Kakav je to osjećaj, dobar zar ne?

Voeller: „Zadovoljan sam razvojom situacije na tabeli, također i u Ligi Prvaka teku stvari kako treba, protiv St. Pauli smo odigrali također vrlo dobro. Ali, uoči utakmice sa Bayernom jedino me brinu ekstremne povrede naših ključnih igrača.“

Pobjedom nad Bayernom bi mogli bi biti velikih 8 bodova u odnosu na njih...

Voeller: „Da, to je tačno. Ali, mi smo svjesni da se Bayern polako vrača, tj praktički kad pogledamo utakmicu sa Nürnbergaom oni su se već vratili, jer su odigrali jako dobro. Dakle, mi smo realni po tom pitanju, nesmijemo ih podcjeniti ni u jednom trenutku igre.“

Da li je moguć preokret njihove pozicije u odnosu na vašu?

Voeller: „To je sasvim sigurno. Oni će napadati i u prvom poluvremenu, ali ako ne postignu željeni cilj sigurno će papučicu od gasa pritisnuti jače u drugom djelu utakmice. Oni imaju preveliku kvalitetu igrača i uvijek su u poziciji da pobjede nekoliko utakmica u nizu. Jednostavno ih se treba pribojavat u daljnjem djelu sezone.“

Franz Beckenbauer je Bayern već otpisao iz utrke za odbranu naslova prvaka Njemačke. Mislite li da je pogriješio?

Voeller: „Bayerna nesmijemo nikad otpisati. Slična situacija je bila i prošle godine pa su ipak na kraju uspjeli biti prvaci. Siguran sam da to isto mogu napraviti sa ovim timom opet.“

Ali, prevelik je zaostatak..

Voeller: „Mislim da je mnogo važnije brinuti se o sebi i da budemo što više bodova razlike od Bayerna i približiti se Dortmundu. Jer, kako sam maloprije rekao oni su sa timom kakvim posjeduju u mogućnosti da pobjede nekoliko utakmica u nizu.“

Dortmund ima puno mladih igrača koji su želni igre i pravog nogometa. Da li je to što govorite moguće napraviti?

Voeller: „Ne, ne , ne to nije samo zbog mladih igrača. I mi i Bayern, a i Werder imamo mlade igrače, već je to sve do sreće. Ali to se događa svakom u nekoj sezoni. Bayern je imao puno povređenih igrača, ali oni se polako vračaju i s tim mislim da će sve biti drugačije.“

Kupnjom igrača na ljeto ste dokazali da još uvijek postoji dobra politika u klubu?

Voeller: „Da, kupili smo puno i mladih i iskusnih igrača. Ali i mi smo se mučili sa povredama baš kao i Bayern, tako da od današnje utakmise se može očekivati svašta jer smo praktički u istom položaju. U ekipu su se povratili 'Castro, Renato Augusto, Hyypia, Kiessling i Ballack i mislim da smo trenutno jaki koliko i Bayern i Dortmund.“

Pored Bayerna koji ima 12 bodova razlike u odnosu na Dortmund ni vi niste puno bolji. Imate 7 bodova razlike. Kako to komentarišete i da li uopšte ima šanse za osvajanjem titule?

Voeller: „Oh, sta da kažem. Trenutno smo drugi na tabeli sa istim brojem bodova kao i Mainz ali sa većom gol razlikom. Naš cilj se nije promjenio, pored titule jedino što želimo jeste da budemo sudionici Lige Prvaka naredne godine. A to je jako teško ostvariti poredovakve konkurencije.“

U vas je prošle godine igrao i trenutna Bayernova zvijezda Toni Kroos. Šta očekujete od njega za ponovni susret?

Voeller: „On je igrao kod nas pola godine i za to vrijeme je doista sazrio kao vrsni igrač. Bio je popularan među navijačima, također je kod nas bio jedan od kreatora igre i napada. On sada igra za Bayern i želim mu svu sreći. Naravno od njega očekujem toplu dobrodošlicu.“

Kako ocjenjujete njegov razvoj od kada je stigao u Bayern?

Voeller: „Vrlo dobro. On igra jako često i u klubu, a i u nacionalnom timu. Toni je jedan od najvećih talenata koje Njemačka posjeduje. Siguran sam da je pred njim jako velika karijera.“

Kako se osjeća bivša zvijezda Bayerna a sad vaš igrač Michael Ballack?

Voeller: „Michael je u fazi rehabilitacije, to će potrajati. On je u istoj situaciji kao i Bayerov Robben, od njega se ništa ne treba očekivati prije drugog djela sezone.“

Ali, on će biti na stadionu i posmatrat igru svog bivšeg kluba, zar ne?

Voeller: „Naravno, on će biti na stadionu i to za njega predstavlja jako emocionalno stanje.“

Da li ste osim utakmice sa Bayernom imali nešto drugo u planu?

Voeller: „Mislire o Leipzigu - (prijateljskoj utakmici u čast 20. godišnjice udruge DFB i DFV)? To je istina, trebao sam igrati. Ali nažalost morao sam odustati od toga jer moj klub igra u (18:30h). Dakle, ja ću ih kasnije pratiti na televiziji i gledati kako se muče moji stari drugovi“ , kroz smjeh je izjavio.

Izvor vijesti - By: Taba

Nema komentara:

Objavi komentar