subota, 20. studenoga 2010.

Intervju'u s Tonijem Kroosom

Pred utakmicom protiv bivše ekipe iz Leverkusena, mladi bavarac Toni Kroos održao je jedan kratak intervju za oficijalni sajt Leverkusena (www.bayer04.de). Mladi reprezentativac Njemačke odigrao je izvanrednu prošlu sezonu u dresu "Apotekara", gdje je sa devet golova i deset asistencija bio jedan od glavnih aktera na terenu.

bayer04: Gospodine Kroos, Bayern se nakon lošeg starta u novoj sezoni vratio na pobjedničkoj stazi.Kakvo je vaše mišljenje o trenutno situaciji u Bayernu?

Kroos: „Ukupno gledano smo imali nekoliko problema na početku sezone.Takvi problemi su nastali zbog velikog umora koji je nastao posle SP u Južnoj Africi i naravno su povrijede dosta uticale.Ali u zadnje tri,četiri sedmice smo vratili stari ritam što je pogotovo na mene uticalo.Naravno da želimo da nastavimo tako i protiv Leverkusena.“

bayer04: Koje iskustvo iz vašeg doba u Leverkusenu najviše koristite sada u novom klubu?

Kroos: „U Leverkusenu sam odlično razvio i oblikovao svoje sportske sposobnosti.Dobio sam dovoljno nastupa na kojim sam mogao dokazati svoje kvalitete u Bundesligi.Najbolje iskustvo koje sam dobio u Leverkusenu jeste moje samopouzdanje, koje mi olakšava put u Bayernu.Moje doba u Leverkusenu je bilo sasvim bitno za mene i moju dalju karijeru.“

bayer04: Gdje vidite Bayerna a gdje Leverkusena na kraju sezone?

Kroos: „Bayerna na prvome mjestu a Leverkusena odmah iza.“
Izvor vijesti - By: Eco

Nema komentara:

Objavi komentar