subota, 30. listopada 2010.

Izjave nakon pobjede protiv Freiburga

Nakon nove pobjede , trener Louis Van Gaal se pokazao sasvim zadovoljan sa svojom ekipom.Bavarci su zauzeli time sedmo mjesto bundesligaške tabele dok se sa druge strane vračaju polako i oni igrači koji su tokom zadnjih mjeseci pali u zaborav.

Louis Van Gaal: "Zadovoljan sam sa današnjim rezultatom. Prvo poluvrijeme nismo odigrali dobro. Tokom drugog dijela bili smo nešto bolji ali smo ponovo propuštali znatne šanse. Igrači su tokom drugog poluvremena pokazali kako FC Bayern ustvari fudbal igra, što je sigurno i najvažnije. Schweinsteiger je ponovo napravio razliku kvaliteta ekipa na terenu. Igrao je poziciju desetke te je tako držao i dijelio lopte.Bio je izvanredan."

Martin Demichelis: "Za mene je bilo važno da danas dokažem da sam još živ. Hvala bogu što sam mogao ekipi sa svojim pogotkom pomoći. Karijera fudbalera je takva, zato moram naučiti iz svoje situacije. Zahvalan sam, što sam u Bayernu.Ovo je moja osma godina ovdje i ja zaista volim Bayern."

Toni Kroos: "Ponovo smo ušli veoma teško u jednoj utakmici a igrali smo također spor fudbal. Moramo više rizikovati pred golom i brže se kretati u napadu. Moramo više direktan fudbal igrati."

Robin Dutt (trener Freiburga) : "U prvom dijelu utakmice doživio sam dvije ekipe koje su totalni igrale neutralan fudbal. Bayern je hteo dominirati utakmicu ali nisu uspeli kreirati svoje šanse. Krivo mi je samo što smo primili prvi gol zbog naše greške.Naša ofanzivna utakmica nije bila loša mada nije ni bila dovoljna za pobjedu. Tokom drugog dijela utakmice smo imali također i sreće što Bayern nije uspeo neke šanse iskoristiti. Sve u svemu je ovo zaslužena pobjeda Bayerna."

Stefan Reisinger (jedini strijelac Freiburga): "Mogu reći da smo zasluženo izgubili. U prvo poluvrijeme smo imali previše poštovanja prema Bayernu i trebali smo hrabrije napadati."

by: eco87

Nema komentara:

Objavi komentar