subota, 30. listopada 2010.

Demichelis: "Ovo je možda bila moja posljednja utakmica za Bayern"

Bile su to teške Nedjelje i Mjeseci za Demchelisa u Bayernu. Argentinac je stajao pred odlazak, Van Gaalu više nije bio potreban. Cak i igrač koji igra defensivni centar Anatoliy Timoschuk je igrao štopera umjesto Demichelisa kada je Van Buyten bio povredjen.

U Petak veće je morao Van Gaal da ga postavi u prvi tim, nakon što se Badstuber povredio pri zagrevanju prije utakmice.

U 39min slijedi Demichelisov veliki nastup. Poslije izvedenog kornera Pranjica, Demichelis zabija glavom gol za 1-0 protiv Freiburga, na kraju je Bayern pobedio (4-2).


Ali dali je to bio Demichelisov zadnji mec u Bundesligu?

Demichelis za ''Sky'': ''Ovo je danas bio moj prvi nastup u startnoj postavi u ovoj sezoni, ali je mozda bio i poslijednji"

On priča otvoreno kakva je situacia: "Ja sam zahvalan što sam ovdje odigrao ukupno 8. godina.Ali trenutna situacija nebudi više u meni ono raspolizenje kao što bi to bilo prije, možda je bolje za mene i za klub da nadjemo neko drugo rešenje. Imam perspektive da još igram za neki veliki klub, ostaću jos dva meseca i boriti se."

Dali Bayern može još jednog iskusnog štopera da pusti. To su i prošle sezone uradili i to je bila greska kada su prodali Lucia.Prošle sezone Brazilac je igrao odlično i uzeo sa Interom Duplu Krunu i Ligu Prvaka.

By: Emil

Nema komentara:

Objavi komentar