ponedjeljak, 18. srpnja 2011.

Takashi ima velike ciljeve

Prvu lekciju je Takashi Usami već naučio: sa bavarskim 'Servus' (zdravo) novo pojačanje Bayerna je pozdravilo, na svom službenom predstavljanju u ponedjeljak poslijepodne, prisutne novinare na minhenskoj Allianz Areni.

"Moje ime je Takashi Usami, zovu me Takashi", pročitao je 19-godišnjak, koji je došao na posudbu od godinu dana iz japanskog prvoligaša Gamba Osake, na gotovo savršenom njemačkom jeziku. Od prošlog petka univerzalni ofanzivac je u Münhenu, od nedjelje je mladi reprezentativac počeo zajedno trenirati sa ostatkom ekipe. "On je mlad, živahan, radoznao i prilagodljiv igrač koji je uz sve još i veoma simpatičan", ocijenio je trener Jupp Heynckes o novom igraču iz 'zemlje izlazećeg sunca'. "Dobar je momak i puno radi."

"Bili smo jako zainteresirani, da dobijemo zamjenu za naša krila Arjena Robbena i Francka Riberyja", rekao je sportski direktor Bayerna Christian Nerlinger za prvog japanca u historiji FC Bayerna. "Mi smo ga dugo gledali i mislimo da ima veliku perspektivu u ofanzivi. Siguran sam da ćemo sa njim imati puno sreće." Na prvom treningu je "već pokazao da ima mnogo potencijala", kaže Nerlinger, koji ističe da je skok iz japanske J-lige u Bundesligu, pogotovo Bayern, velik. "Mi ćemo mu dati vremena i podržati ga što je više moguće."

Također i trener Heynkes zna "da je ovo njemu sve novo, te da će mu trebati neko vrijeme da se integriše." Puno igre i pogođenih golova, mirni, rezervisani i iznimno ljubazni Usami, poželio je na svom predstavljanju, na svom prvom posjetu Allianz Areni uopće. Na svojim budućim pojavljivanjima na minhenskom stadionu želi on biti manje suzdržan sa svojim djelima."Želim igrati što je više moguće i zabijati golove", naveo je tinejdžer, koji može igrati na krilu, ali i u sredini, kao ciljeve za opredjeljenost FC Bayernu.“

Njegovi prvi dojmovi o svom novom klubu bili su "vrlo pozitivni". "Ja sam već ranije mislio da je nivo kod Bayerna veoma visok. Ti dojmovi su bili potvrđeni nakon prvog treninga", rekao je Usami, kojeg se dvojac 'Rib & Rob' "najviše dojmio". "Oni imaju sličan stil kao ja."

Stvarno veliko medijsko komešanje se dogodilo jedan dan nakon što je ženska selekcija Japana osvojila Svjetsko prvenstvo za žene, (Usami: "Ja sam vrlo ponosan što je japanski tim ustrajao do kraja i osvojio naslov"). Ali, on bi se trebao brzo priviknuti na Bundesligu kao što je to uradio njegov 'dobar prijatelj' Shinji Kagawa iz prvaka, Borussije Dortmund. On će moći u budućnosti vjerojatno novinare iz 'Nippon-a' pozdraviti u Münchenu sa bavarskim “Servus“.
Izvor vijesti - Preveo i uredio: Muhamedlj

Nema komentara:

Objavi komentar