četvrtak, 9. lipnja 2011.

"Miro još uvijek može igrati na visokoj razini"

Miroslav Klose seli u Lazio. Joachim Löw pozdravio tu odluku a i drugi stručnjaci također vjeruju da je učinio pravi izbor...

Za "Sport1" sljedeći nogometni dužnosnici i stručnjaci izrazili su svoje mišljenje o transferu Klosea u Lazio.

Izbornik Njemačke reprezentacije Joachim Löw: "Ja sam sretan zbog Mire, da je tako odlučio. Inostranstvo je novi izazov za njega. Miro još uvijek može igrati na visokoj razini, a ovaj klub je nešto posebno."

Oliver Bierhoff (menadžer DFB-tima, bivši igrač Milana): "Sretan sam zbog Mire da on može ponovno steći iskustvo u inostranstvu. To je sportski i također osobno sigurno vrlo atraktivno. Čak i ako okolina u Rimu nije tako laka, ja sam uvjeren da će on biti sportski uspješan i da će Lazio imati koristi."

Igli Vlastita (sportski direktor Lazia, bivši igrač koji je igra u Bundesligi): "Nadamo se da će nam svojim vještinama i svojim golovima pomoći da vratimo Lazio gdje pripada: na mjesto jednog od od najvećih klubova u Europi. Naš cilj je Liga prvaka. Njegova kvaliteta je neupitna. Ako je Miro Klose u formi onda je sredstvo za bilo koju momčad. Tako će biti i u Laziu. Oduševljeni smo da je izabrao nas. Za njegovu odluku bila je presudna sportska perspektiva u Laziu."

Karl-Heinz Riedle (bivši igrač Lazia): "To je super kraj njegove karijere. Lazio je veliki klub, gdje sam proveo dosta godina. Mislim da je to pravi korak. U Bayernu bi mu bilo teško a u Laziu će mu biti dobro. On je dovoljno iskusan za provođenje u Seriji A."

Andreas Brehme (bivši igrač Intera iz Milana, Kloseov trener u Kaiserslauternu): "Uvjeren sam da će Miro prevladavati. Znam iz osobnog iskustva šta on može i sa 33 još uvijek je u dobroj nogometnoj dobi."

Izvor vijesti - Preveo: samir-ko-saki

Nema komentara:

Objavi komentar