utorak, 21. lipnja 2011.

Lahm i Löw susreli se na ljetovanju u Grčkoj

 Danai Plaža
Sasvim slučajno ili sa namjerom da razgovaraju o važnim stvarima na odmoru su se sastali izbornik reprezentacije Jogi Löw i njegov kapiten Philipp Lahm. Obojica su apsolutno iznenađeni...

"Bild" je nedavno izvijestio da su se na ljetovanju u luksuznom odmaralištu "Danai Beach" u Grčkoj sastali Löw i njegova žena Daniela sa Lahmom i njegovom ženom Claudiom. Nakon prisilnog odlaska starog kapitena Michaela Ballacka, moguće je da je trener otišao na ljetovanje s novim kapitenom Lahmom kako bi nešto razgovarali.

No, obojica se slažu da je susret bio čista slučajnost. "Bio sam iznenađen što je trener u istom naselju. Razgovarali smo kratko i poželio jedni drugima opuštajući odmor. Moja supruga i ja bili ovdje smo bili prošle godine na našem medenom mjesecu. Bili smo toliko uzbuđeni pa smo htjeli opet doći." , kazao je Lahm za "Bild". Löw se slaže s njim: "Moja supruga i ja smo bili iznenađeni kada smo se susreli s parom Lahm."

Možda su tako u večernjim satima u hotelskom baru s koktelom imali razgovor.

Lahm je 15. juna došao sa svojom ženom dok je trener s svojom ženom došao 16. juna u 10:30h a obje porodice se u Njemačku vraćaju ove sedmice. Koja slučajnost.

Izvor vijesti - Preveo: samir-ko-saki

Nema komentara:

Objavi komentar