četvrtak, 9. lipnja 2011.

"Gospođice Šimić, šta kaže FC Bayern na vaše slikanje za Playboy?"

Julia Šimić u dresu (u sredini) i na Playboyu (u sredini na klupi)
Julia Šimić, nogometašica FC Bayerna je jedan od pet nogometašica koje su pozirale za Playboy. U intervjuu za bavarski magazin "TZ" ona objašnjava kako se to dogodilo - i šta klub kaže na to...

U novom broju muškog magazina "Playboy" izašlo je nekoliko erotskih fotografija pet nogometašica, od kojih su 3 iz FC Bayerna. Sada, njemačka nogomtašica hrvatskog podrijetla Julia Šimić, govori o tome za "TZ".

Gospođo Šimić, čestitke na lijepim fotografijama. Kako ste došli do te ideje?

Šimić: "Playboy nas je pitao. Isprva sam bila malo više skeptična. Ali tada sam o tome porazgvarala sa svojim prijateljima i svojom obitelji i onda sam došao do zaključka: Zašto ne?!"

I kako je bilo?

Šimić: "Totalno opušteno i nimalo napeto, ali malo iscrpljujuće. Počeli smo ujutro u osam sati a završili u devet sati navečer."

Kako vam se sviđa rezultat?

Šimić: "Slike su super. Također kod odabira slika za one koje nam se nisu sviđale imale smo pravo veta. Izbor slika sam već pokazala svojoj mami. Također i ona je rekla da su lijepe."

Ko je još znao za vaše slikanje?

Šimić: "Nekoliko bliskih prijatelja. Ja sam samo čekala da vidim reakciju. Nadam se da ćemo kroz ove fotografije još više privući pozornost ženskom nogometu. Ako ćemo na taj način promijeniti nacionalnu svijest to je onda vrlo lijepo."

Što zapravo na to kaže FC Bayern?

Šimić: "S njim je sve bilo dogovoreno. Uprava je za to rekla OK. Mislim da će čak i oni ponekad gledati slike. Možda i dođu na jedan od naših domaćih utakmica."

Budući da ste također napraviti veliki posao. Nažalost na Svjetskom kupu neće vas biti. Ljuti li vas to?

Šimić: "Ne osjećam zavist i dalje ću pratiti utakmice i držati fige njemačkom timu. Teško je ući u reprezentaciju. Nažalost je propuštam Svjetsko prvenstvo, ali ja sam sretna s svojim trenutnim učinkom. Skok u reprezentaciju je cilj za budućnost."

Izvor vijesti - Preveo: samir-ko-saki

Nema komentara:

Objavi komentar