ponedjeljak, 6. lipnja 2011.

Gomez: "Objava rata se kod mene neće dogoditi"

Kada je riječ o objavama rata, Mario Gomez se može samo nasmijat: "To se kod mene neće dogoditi", rekao je napadač... Konačno, 25-godišnjak govori nešto o nastupima za Njemačku reprezentaciju.

Napadač je uspio prevazići sramotu, kada je 16. juna. 2008. godine baš na tom stadionu promašio jedinstvenu priliku, navijačima se odužio... U petak večer, Gomez je pritisnuo gumb za golove... Krvničkim skokom, sjajnim udarcem glavom pospremio loptu u gol: sad Gomeza više ne prozivao nespretnjakovićem, već strojom za glove....

Gomez - stroj za golove: na utakmici protiv Austrije, Gomez je dokazao svoj vrhunski govor gornjeg dijela tijela. "Bio je miran, samopouzdan do samo kraja", rekao je Oliver Bierhoff. Također i trener Njemačke reprezentacije pohvaljuje napadača: "Nakon njegove izvaredne sezone, Gomez puca od samopouzdanja."

Nevjerovatan rekord: 28 postignutih golova u ligi, 3 u Kupu, 8 u Ligi Prvaka, te 3 za reprezentaciju Njemačke - ukupno 42 gola!! "Najvažniji su mi golovi za reprezentaciju", rekao je Gomez, te sa smješkom nadodao: "Prvi mi je bio jedan od najlijepših. Nogomet je lud. Nisam niti u jednom trenutku pomislio na kvalifikacijsku utakmicu rura 2008. godine. Tek kada sam pospremio gol iza linije", rekao je Gomez. "Dakle, kamen mi je pao sa srca."

Nakon mnoštvo prilika, asistencija, te svojih akcija, on je svrstan u golgetera. Ali, sada, tu je i crveno-bijeli dres Njemačke reprezentacije: Kao omreženi napadač Bayerna u Njemačkoj sve više pojačava pritisak na Klosea. "Kada je lopta bila u zraku, pomislio sam moram ovo pogoditi", opisao je Gomez pobjednički gol. "Opet, to nije bilo toliko teško."

Ipak, Gomez je u petak zaigrao tek zbog povrede Klosea. "Nisam zadovoljan ulaskom zbog povrede. Pokušavat ću održati formu i kod trenera prvi izbor napadača pobrkat", kaže samouvjereni Njemac. Kao najveći trenutak ove sezone, Gomez je naveo: "Kada je bivši trener Louis van Gaal došao do mene i rekao mi kako ne može bez mene na terenu..." U dresu Bayerna, on je za sad napadač broj 1. Ipak, ostanak konkurenta za to mjesto je otvoreno pitanje - Bavarci su ponudili ponudu,, aliii.
Izvor vijesti - Preveo: Taba

Nema komentara:

Objavi komentar