utorak, 28. lipnja 2011.

Bild: Intervju sa novim trenerom Bayerna

Jupp Heynckes, novi trener Bayerna, juče je obavio prvu prozivku na kojoj je bilo samo 7 fudbalera.Njemački stručnjak je poznat po svojim ambicijama kao i jasnim riječima.

Tako je za njemački dnevni list "Bild" komentarisao sledeće tačke :

....emocije: "Osjećam se posebno uvjek kada sam u Minhenu ili u FC Bayernu.Jedanput sam u Realu naglasio kako je Bayern najbolji klub u evropi.To se njima nije svidelo.Real je zaista velik klub ali Bayern je drugačiji.Razliku prave članovi klupske uprave.Ovdje se osjećam kao kod kuće."

.....ciljevi: "Moramo u kupu protiv Braunschweiga biti u dobroj formi,moramo biti za početak bundesligaške sezone fizički spremni a također i za dolazeće kvalifikacije za Ligu prvaka.FC Bayern je dio Lige prvaka, zato se moramo boriti."

.....Rafinha: "Uvjek kada bi igrao protiv FC Schalkea, naglasio bi svojoj ekipi kako ćemo uz to igrati i protiv jednog tvrdog igrača.Raspitao sam se kod Manuela o njemu i rečeno mi je da se radi o disciplinovanom igraču - iako sam u par slučajeva čuo nešto drugo.Biće nam jedan veoma dobar bek po desnoj strani terena."

.....Petersen: "Radi se o jednom mladom, inteligentnom napadaču koji je uz to i gladan golova.Postigao je 25 golova u drugoj ligi.Kada postigneš toliko golova i to na kvalitetan način, onda ti neće biti teško ni u prvoj ligi."

.....povratnik Olić, koji je juče započeo prvi trening: "Sviđaju mi se takvi igrači.On je timski igrač, koji se uvjek bori.Dugo smo razgovarali.Ohrabrio sam ga i naglasio kako već sada ima moju podršku."

.....Breno, koji je propustio prvi trening: "On je još uvijek u postupku rehabilitacije.Operisan je prije pet sedmica tako da mu treba još vremena.Ali mogu već sada reći kako je njegova tjelesna težina mnogo bolja nego prije dvije godine."

......Schweinsteiger,koji se nakon povrijede nožnog prsta vratio treninzima: "Bastian je srećom relativno dobro trenirao.Rekao je kako su bolovi sada slabiji.Potrudit ćemo se tokom sledećih dana da ga vratimo u staroj formi, kao što je bio u sezoni kada su osvojili duplu krunu."
Izvor vijesti - Preveo: eco87

Nema komentara:

Objavi komentar