utorak, 24. svibnja 2011.

Thomas Müller: "Postoji uvjek razlog za više"

Mlada zvijezda minhenskog Bayerna Thomas Muller, smatra kako je na svojoj poziciji kompletan igrač.Međutim, uvjek postoji razlog kako bi postao još bolji.

Nakon izvanredne 2010. godine, u kojoj je mladi bavarac osvojio duplu krunu Njemačke, igrao finale lige prvaka, osvojio treće mjesto na svjetskom prvenstvu u Južnoj Africi te na istom prvenstvu osovojio naslove najboljeg mladog igrača i najboljeg strijelca, očekivao se nagli pad u narednoj sezoni.

Međutim, do toga nije došlo. "Mini bomber" kako su ga nazavale navijače grupe, potvrdio je uspjeh iz prošle sezone.

"Bio sam svjestan tome da mogu opet igrati dobro.Zato se ne čudim što je došlo do toga.Meni su predviđali loš nastavak ali lično mislim da sam odigrao dobru sezonu.Pritisak kojeg nosi svaki igrač Bayerna, opušteno sam prihvatio.

Iako nije sretan što je završio sezonu bez naslova, ipak ga raduje sopstveni učinak.Naime, sa 12 golova i 13 asistencija, Muller je posle Mario Gomeza najefikasniji igrač bundeslige.

Ne zamišljiv je Bayern bez Mullera, kako na terenu tako i u privatnom životu.Također predstavlja jedan važni dio Njemačke selekcije.Posle duge sezone, sretan je novih izazova u dresu "Elfa":

"Uvjek se radujem utakmicama Njemačke selekcije, ipak se radi o odličnoj ekipi.Uspjeh u Južnoj Africi nas je učinio pravom ekipom.Kada uporedim moj početak sa današnjim uspjehom, mogu slobodno reći da sam dosta postigao.Ali uvjek postoji razlog kako bi išao dalje ka novim izazovima."
Izvor vijesti - Preveo: eco87

Nema komentara:

Objavi komentar