utorak, 31. svibnja 2011.

Olić: "Ne želim ispasti bahat, ali Gruzija nije momčad pred kojom se Hrvatska mora 'tresti'!"

'Poljud je najbolji hrvatski stadion, tamo se može napraviti izvrsna atmosfera, ugođaj koji daje krila igračima. Razgovarao sam s nekoliko suigrača i svi jedva čekaju okršaj'

Ivica Olić minuli je vikend proveo je u Beču. Susreli smo ga na stadionu Rapida, gdje je svjedočio mogućnostima svoga sina Antonija, koji je nastupao u momčadi Bayerna.Kako ste sa zdravljem, dokle ste stigli s programom rehabilitacije?

"Otprilike, od prije tri tjedna osjećam da mi je koljeno potpuno mirno, kao novo. Ništa me ne boli niti pecka na mjestu gdje je nekada bila jaka, neizdrživa, bol. Psihički se osjećam fenomenalno, napunjen sam optimizmom i vjerujem u svijetlu budućnost. Svakodnevno treniram punim tempom dok se drugi odmaraju. Vjerujem da ću od 1. srpnja raditi zajedno s ostalim suigračima."

Kakav vam je status u Bayernu?

"Razgovarao sam s novim trenerom, Juppom Heynckesom, te s ostalim odgovornima u klubu o mojoj budućnosti, svi su mi rekli da računaju na mene. Žele da što prije ozdravim i priključim se ostalim prvotimcima."

Reprezentativni će vam suigrači 3. lipnja u Splitu igrati protiv Gruzije, hoćete li biti na Poljudu?

"Na žalost, neću moći te večeri na Poljudu pljeskati svojim suigračima i prijateljima. Međutim, u Münchenu ću im držati palce ispred TV aparata. Znam da ćemo pobijediti. Bez obzira što smo kod njih imali loš dan, izgubili dvoboj, mi se pred njima ne moramo tresti. Nema te momčadi niti čovjeka kojeg ne "pogodi" nekad loš dan. Bolji smo, kvalitetniji. Imaju Gruzijci nekoliko nadarenih igrača, ali sveukupno Hrvatska je mnogo jača. Vidjet ćete da ćemo nakon te utakmice biti radosni. Ne bih želio da ispadnem bahat i da podcjenjujem suparnika. Bože sačuvaj. Ja jednostavno tako osjećam i vjerujem u našu momčad. Utakmica s Gruzijom nama je od ogromne, životne važnosti i moramo je dobiti!"

Često se provlači priča kako je Poljud za reprezentaciju nesretno, ukleto, mjesto?

"Gluposti! Poljud je u ovom trenutku najbolji hrvatski stadion, tamo se zna i može napraviti izvrsna atmosfera, ugođaj koji daje krila igračima. Uvjeren sam da će tako biti i sada u ovoj važnoj utakmici, da će uživati igrači i navijači. Razgovarao sam s nekoliko suigrača i svi odreda jedva čekaju kad će otpočeti okršaj. Žao mi je što neću biti dio tog sastava i tog spektakla."
Izvor vijesti - Nogometni magazin

Nema komentara:

Objavi komentar