srijeda, 13. travnja 2011.

Lovren: "Osjećam se stvarno dobro u Lyonu"

Hrvatski 21-godišnji nogometni reprezentativac Dejan Lovren, obrambeni igrač Lyona, dao je intervju za web stranicu svog francuskog kluba, između ostalog prokomentirao je i osobnu poziciju u klubu i o tome kako se osjeća u klubu. Odnedavno u mnogim medijima Lovren je tema za prelazak u Bayern...

"Trenutno se stvarno osjećam dobro. Uspio sam se izboriti za mjesto u momčadi. Kada sam tek došao u Lyon, morao sam dosta promijeniti svoj način igranja i pripremanja za utakmice. Prije Lyona nisam igrao središnjeg braniča, niti u klubu niti u reprezentaciji. Ovdje sam promijenio poziciju što je uvjetovalo i promjene u načinu igre. Jasmo, morao sam se i prilagoditi na francuski nogomet, koji je brži od onoga na koji sam ranije navikao. U početku nisam puno igrao, ali sam dobro koristio to vrijeme za kvalitetnu pripremu i prepoznavanje trenerovih zahtjeva od mene. Sada osjećam da mi trener sve više vjeruje, pa je i moje samopouzdanje sve veće. Vrlo sam zadovoljan kvalitetom života i u klubu i u gradu. Dobra je atmosfera, ljudi su prijateljski nastrojeni." , rekao je Lovren.

Izvor vijesti - Uredio: samir-ko-saki

Nema komentara:

Objavi komentar