petak, 4. ožujka 2011.

Van Gaal: "Osjećam pritisak ali to mi ne smeta"

Trener Bayerna Louis van Gaal je svjestan kako bi njegov posao mogao doći u pitanje ne pobjedi li bavarska momčad predstojećeg vikenda na gostovanju kod Hannovera, ali kaže kako je u karijeri već naučio kako raditi pod pritiskom i kako mu to ne smeta.

"Znam kako stvari funkcioniraju u vrhunskim klubovima, rezultat je ono što je najvažnije. Mogu živjeti i nositi se s tim. To je normalno. Žao mi je zbog mojih suradnika, jer se ja ionako primičem kraju trenerske karijere." , rekao je Van Gaal.

Van Gaalova prva sezona u Bayernu je okončana dvostrukom domaćom titulom i finalom Lige prvaka, ali ove sezone stvari su puno lošije. Bayern je izgubio svaku šansu za obranom domaćeg naslova nakon što su na svom terenu u posljednjem kolu sa 3:1 poraženi od dotrmundske Borussie, a četiri dana kasnije ispali su u polufinalu njemačkog kupa od Schalkea, ponovno izgubivši na svom terenu.

Ipak, u dobroj su situaciji u Ligi prvaka, gdje nakon prve utakmice u Milanu imaju prednost od 1:0 protiv Intera i velike šanse da se plasiraju u četvrtfinale.

"Nisam tako često dobivao otkaz i dugo sam ostajao u klubovima. Ponosan sam što radim u Bayernu. Ako pobijedimo u subotu onda ćemo biti treći i ono što smo zacrtali će biti vrlo dostupno. Onda će sve izgledati drugačije." , dodao je Van Gaal.

Bayern je trenutno na četvrtom mjestu bundesligaške ljestvice sa 42 boda, dok je njihov subotnji protivnik Hannover treći sa dva boda više. Kako su u više navrata ponavljali čelnici Bayerna, cilj im je sezonu završiti na drugom mjestu kako bi osigurali mjesto u grupnoj fazi Lige prvaka sljedeće sezone.

Izvor vijesti - euronogomet.com

Nema komentara:

Objavi komentar