utorak, 15. veljače 2011.

Nerlinger preuzima dužnost!

Miroslav Klose ne igra i razočaran je. Breno također ne igra ljut je. Sportski direktor Bayerna Christian Nerlinger shvata i pojašnjava trenutno stanje.

Miroslav Klose i Breno trenutno su u pregovorima: Oba su na klupi, topli ogrtač oko vrata zbog pristiska s klupe. Ali, tu se vidi i njihovo razočarenje.

"Nije to lako za mene", požalio se Klose za 'Kicker'. "Na treningu pokazujem kako mogu igrati i pomoći ekipi."

Breno je usporedbi s ovim rekao pomalo drastičnu izjavu: "Umoran sam", ljutiti Brazilac. "Nisam imao priliku zaigrati. To nije dobro za mene."

Sportski direktor Christian Nerlinger je čuo za izjave, te objašnjava izjavom za 'Bild': "Načuo sam njihove izjave o stanju, bilo bi smješno da su zadovoljni sa svojim stanjem u klubu. Ali, drago mi je da posjeduju dosta kvalitete."

Nerlinger još uvijek nadodaje: "Trebali bi na treningu pokazati gdje mogu igrati. Jer, oni su sami ponovno protiv trenera."

Iznad svega, teže bi išlo kod Klosea. Louis van gaal vječito u sastav ide samo s jednim napadačem - najboljeg strijelca sa 17 golova u Bundesligi trenutno je teško istjerati..

Dakle, Klose se jedno može ponadati odlasku iz Bayerna. Njegov ugovor ističe krajem sezone. Između ostalog, Klose je na zimu bio povezivan s 1899 Hoffenheimom 1 FC Kaiserslauternom i Olympique Marseilleom. Sasvim je moguće da Klose pređe u Francusku - uskoro stiže poziv.
Izvor vijesti - Preveo: Taba

Nema komentara:

Objavi komentar