nedjelja, 13. veljače 2011.

Kraft: "Nisam zabrinut zbog Neuera"

Svako govori o Robbery'u, ali u pozadini na golu imaju Thomasa Krafta koji u Bavarskoj izvanredno brani. Još uvijek je mlad, što ukoliko dođe Manuel Neuer?

Zadnji zvižduk na terenu bio je s pohvalom na račun Robbena i Ribery'a, oni su se čuli posvuda. Sportski direktor, izjavio je kako himna još uvijek zvuči u dobrom stihu, s pomenom na dobre performanse Krafta na golu.

Nakon ukupno šest utakmica ove godine, on je bio na golu protiv Hoffenheima i bio je tu kad je bio potreban: "Sve u svemu, zadovoljan sam", rekao je Kraft za 'TZ', te pridodao njegov pogled na trenutnu situaciju. "Ipak, to je to. Potrebne su mi takve utakmice, s vremenom postajem sve bolji. Zatim, dolazi još teže i shvatim kako se osjećam bolje i sigurnije."

22-godišnjak kako kaže popravlja se nakon svake utakmice, "male stvari koje možete učiniti da su bolje." Dakle, on nastavlja raditi neprestano - te daje vlastite planove za budućnost. Na pitanje o njegovom trenutnom ugovoru, on je rekao: "Moj savjetnik je u pregovorima. Ali, još uvijek imam vremena te ću pričekati i još vidjeti. Jedino što želim jeste to da igram."

Također u Bavarskoj ne osjeća se trenutno ni pod kakvim pritiskom. "Još uvijek ništa novo", izjavio je Nerlinger. "Njegov savjetnik je Jens Jeremies, a svi dobro znamo kako je samo pitanje vremena." Međutim tu je i prisutnost dovođenja Manuel Neuera. Njegovo ime se spominje više puta u razgovorima stručnjaka, pogotovo nakon izvanrednih izvedbi u zadnje vrijeme.

Kraft isključuje prisustvo ikakve zabrinutosti zbog Neuera. "Bio sam zauzet time što nisam igrao. Ali, sada me to više ne zanima, jer sam sad i sam dio toga. Ovo nije moj stil. Samo mogu uvjeravati svojim dobrim izvedbama na golu." Na pitanje o ponudama iz drugih klubova, on je odgovorio: "Da, postoje. Ali ne znam iz kojih klubova, ali to me i ne zanima."
Izvor vijesti - Preveo: Taba

Nema komentara:

Objavi komentar