srijeda, 16. veljače 2011.

Braafheid: "Jedva spavam danima"

Vrijeme u Bayernu za Edson Braafheida je završeno. On sad govori o novom početku u 1899 Hoffenheimu te bivšeg trenera Louis van Gaala naziva: "Velikim trenerom."

Edson Braafheid je u januarskom prelaznom roku prešao iz Bayerna u 1899 Hoffenheim - te je upisao za svoj novi klub tek jedan nastup. Razlog: U svom debiju protov Kaiserslauterna krvnički je naletio na Christian Tifferta i dobio direktan crveni karton i suspenziju dvije utakmice.

Za 'Sport Bild' izjavljuje kako je sad imao svoj neuspješan debij. "Nakon crvenog kartona prvi dan jedva da sam mogao spavati", rekao je on. "Nevjerovatno sam bio motiviran. Onda osigurač mi je pregorio u samo dvije sekunde. Iako sam bio izazvan, to se može dogoditi. Činjenica da sam samo s klupe mogao pratiti utakmicu protiv Bayerna je za mene najgorčija kazna."

Braafheid je 2009. godine po zahtjevu Louis van Gaala doveden iz FC Twentea u Bayern - ali, on nikada nije uspio kod Rekordnog prvaka ostvariti svoje redovno mjesto u početnom sastavu.

Na pitanje o neslaganju s Louis van Gaalom, te da li je i dalje ljut na njega on je odgovorio: "Ne, uopšte nisam ljut, Van Gaal vas iznad svega samo dovodi do uspjeha. Možda ste krivo razumjeli, ali on je veliki trener, kao što je to i pokazao."
Izvor vijesti - Preveo: Taba

Nema komentara:

Objavi komentar