srijeda, 26. siječnja 2011.

Van Bommel želi impesionirati u novom klubu

Novo pojačanje Milana, Mark van Bommel kaže da je spreman izboriti mjesto u prvih jedanaest i da želi impresionirati navijače Rossonera.

"Sretan sam što ću igrati u Milanu. Čast mi je igrati u ovakvom klubu sa 33 godine. Ne bojim se konkurencije. Ova odluka koju sam napravio je čisto sportska." , rekao je Van Bommel, dodavši:

"Imao sam mnogo velikih trenutaka u Bayernu i moram priznati da sam sa jedne strane malo tužan u ovom trenutku. Imam vjere u moje sposobnosti i mislim da mogu dosta napraviti u Italiji."

"Rastanak je bio težaki pun emocija. Osoblje u Bayernu je divno. Bilo se teško rastati sa saigračima. Nije ni čudno, jer tamo sam proveo četiri i pol godine. Što se tiče trenera, Luis Van Gaal i ja smo se rukovali. Bayern bi još mogao imati koristi od igrača poput mene." , dodao je za kraj 33-godišnji Holanđanin.

Izvor vijesti - sportsport.ba

Nema komentara:

Objavi komentar