nedjelja, 16. siječnja 2011.

Robben: "Slijedeći penal ja pucam"

Frustracija Bayerna nakon utakmice u Wolfsburgu i rezultata od 1:1 u kabini je naglo pala. Uzbuđenje se moglo osjetiti samo kod Arjen Robbena koji se vratio na teren nakon pola godine. "Napokon!"

"Najsretniji sam igrač u ligi. Čak i ako nismo pobjedili. Možda će zvučiti pomalo sebično, ali lično bio sam najsretniji sam igrač na terenu", rekao je Robben.

Već u 25.minuti utakmice, Ribery se našao na podu, te bio prisiljen napustiti teren. Ulazak Arjen Robbena na teren je bio posebno važan za Mark van Bommmela. "Mi smo jako dobri prijatelji. Igrali smo zajedno u zadnjoj, finalnoj utakmici Svijetskog Prvenstva, a tu smo zajedno sad opet. Jako se veselim što je opet tu", rekao je kapetan Bayerna.

Ulazak Robbena se trebao desiti nakon prvog poluvremena, tako da nije imao vremena zagrijat se za ulazak na teren. "U prvom poluvremenu sam imao dovoljno vremena za zagrijavanje. Mislim da tako nagli ulazak može biti prijatenja nakon odsustva 6 mjeseci sa terena, pred ulazak sam uspio čak biti na zagrijavanju neke dvije minute", rekao je nešto kasnije.

U drugom poluvremenu, Robben je krenuo odlučno, čak i ako to nije uspio. U budućnosti, penali su uvijek iznimno važni, te kako kaže: "slijedeći penal ja pucam. Prošle godine sam pucao pet i pogodio pet puta. Dakle, bilo je dogovoreno kako ću ja iizvoditi penal, ali to se nije dogodilo", njegov jedini cilj jeste "povratak ka pobjedonosnim utakmicama."
Izvor vijesti - Preveo: Taba

1 komentar: