četvrtak, 13. siječnja 2011.

Pranjić: "Moje vrijeme tek počinje"

Danijel Pranjić govori nam u intervju'u o svojim sportskim ciljevima za ovu godinu. Zanimljivo - Hrvat se neće zadovoljiti ni sa čim osim 'tiple-a'.

G.Pranjić propustili ste pripremni kamp u Kataru. Da li ste spremni za okršaj sa Wolfsburgom?

"Imao sam gripu, tako da me je trener poslao na odmor, da ne bih zarazio cijelu ekipu. Sada sam u formi i spreman sam za Wolfsburg."

Nova Godina je vrijeme za rezolucije - šta očekujete u 2011 godini?

"Da budem zdrav i da moja obitelj bude dobro, to je najvažnije. Sa aspekta nogometa moje su namjere sasvim jasne: Da postanem standardan igrač Bayerna i da osvojimo sve naslove. Time mislim sve titule. Mislim da je osvajanje Bundeslige još uvijek moguće."

Teško je stići zaostatak od 14 bodova. Šta vas čini optimističnim?

"Postoji nekoliko razloga: Vratio se ozlijeđeni Arjen Robben, tu je onaj stari Franck Ribery. To su dva najbolja igrača sa kojima sam ikad igrao. Ovaj tim Dortmunda je veoma mlad i neiskusan."

Šta će biti Vaša uloga u toj borbi? Pridošlica Luiz Gustavo u kojeg se polaže veliko povjerenje igra na Vašoj poziciji, zadnji vezni i lijevi bek...

"Naravno, Luiz Gustavo je odličan igrač. Ali ja se neću skriti, imam dobru polusezonu iza sebe. To da novi igrači dolaze u velike klubove kakav je Bayern je sasvim normalno. A Gustava više vidim na poziciji zadnjeg veznog. Mislim da je i na kampu u Kataru više igrao tu poziciju. Nisam bio tu da vidim, ali pretpostavljam da jeste."

Da li Vas nervira kada se priča da Bayern mora dovesti nekog na poziciju na kojoj Vi igrate, tvrdeći da je to najslabija karika u timu?

"Ne, to mi ne može smetati, mi smo ipak profesioanlci. Na desnoj strani igra Philip Lahm, to je nešto potpuno drugačije. Philip je kapiten Njemačke reprezentacije i dokazao je da je najbolji na svijetu na svojoj poziciji. Ja sam pokazao da mogu pomoći Bayernu na više pozicija."

Na početku sezone trener Luis Van Gaal Vas je odlučio postaviti na poziciju zadnjeg veznog umjesto na poziciju po lijevoj strani. Da li ste to očekivali?

"Da, ja sam tu za službu Bayernu, na bilo kojoj to pozicji bilo. Contento je možda bolji od mene u defanzivi, ali ja posjedujem veće kvalitete što se tiče napada, a napadački je duh onaj koji posjeduje Bayern kao ekipa."

U Bayernu ste proveli godinu i pol dana u cilju da postanete standardan igrač. Da li ste sada napokon sretni?

"Da, sretan sam. Prvu godinu bilo je teško. Došao sam iz malog kluba, iz Holandije. Morao sam se preseliti. Sada poznajem ovaj grad, volim mentalitet ovdje, i osjećam da je ovo moj dom. Ovdje se rodila i moja kćer, Lana. Ona je Minhensko dijete. Osjećamo se veoma ugodno. Moje vrijeme ovdje zaista tek počinje."

Da biste prešli iz Heerenveena u Bayern morali ste platiti 700 000 eura iz sopstvenog džepa. Da li ste zažalili zbog toga?

"Nikako! Za mene je bilo jako bitno da zaigram za Bayern, i sada je."

Postavili ste sebi moto: "Odigram do kraja ovu sezonu, i onda odlazim" ?

"Moj najveći cilj je da igram finale Lige Prvaka 2012 u Minhenu, sa Bayernom. To sve govori, osjećam se kao Minhenski čovjek (smijeh)."

Mnogi su skeptični što se tiče Bayernove odbrane: Breno i Badstuber gledaju se kao tandem stopera, a još uvijek nisu odigrali nijednu utakmicu zajedno...

"Mislim da mogu biti od pomoći kao iskusan igrač po lijevom beku. Kao što je to Philip po desnoj strani. Nisam zabrinut za naše stopere. Holger je igrao i Svjetsko Prvenstvo u Africi, a Breno je nevjerovatno brz stoper! Pred njima je velika karijera..."

A na golu je mladi Thomas Kraft...

"Pa što? Na kraju, gleda se samo uspjeh, a ne to da li ste stari ili mladi.
Izvor vijesti - Preveo: Nevzudin

Nema komentara:

Objavi komentar