utorak, 18. siječnja 2011.

Martin Demichelis poručio: “Hvala i pozdrav“

Nakon sedam i pol godina provedenih u Bayernu, osvojenih 11 titula, odigranih 260 utakmica, pojačao je Demichelis u zimskom prijelaznom roku španjolskog prvoligaša FC Malagu. Malo nakon transfera, prvi Argentinac u dresu Bayerna, je osjetio potrebu da se otvorenim pismom obrati svim navijačima i radnicima Bayerna, da se oprosti od njih i da im se zahvali za nezaboravne godine.

Otvoreno pismo Martina Demichelisa:

Dragi Bayern-fanovi,

Nakon razdoblja od skoro 8 godina, sportske okolnosti su dovele do toga, da sam ja morao napustiti Bayern na početku godine i da ću dalje igrati u Španiji za FC Malagu. Nakon što se transfer dogodio u veoma kratkom vremenu i pošto je zimska stanka prošla, imam veliku potrebu, svima Vama se zahvaliti za prijateljski, sportski i posebno lični tretman, koji ste mi pokazali posljednjih godina kao dijelu velikog tima.

Još uvijek se dobro sjećam prvog kontakta u vezi predujma mog transfera u Minhen. Wolfgang Dremmler mi je dao džepni njemačko-španjolski rječnik, koji sam ja pri povratku u Argentinu čitao–sa malo zabrinutosti, jer nisam razumio riječi njemačkog jezika. Ta gesta je bila veoma važna za mene, i prvi znak približavanja prema meni. I to je bio pokušaj, temeljna prepreka, najčešće potrebna za približavanje. Bilo mi je jasno, da će poteškoće sa jezikom najčešće praviti prepreke, koje smo morali probiti. Zbog toga je ovaj poklon bio toliko važan, i ja sam ga puno cijenio. Danas s ponosom mogu reći, da je njemački jezik moj drugi jezik.

Za mene je ovo zaključak nezaboravnog poglavlja života, u kojem sam se ne samo sportski, nego i kao čovjek razvio. Ja Vas uvjeravam, da sam za vrijeme boravka u Minhenu narastao kako sportski, tako i tjelesno i psihički. Pri tome sam stekao znanje, koje mi je to tada bilo nepoznato. Bilo je to vrijeme kada sam se kao mlad, neiskusan igrač razvio u igrača za nacionalnu vrstu Argentine. Kao rezultat sam dobio mnogo priznanja kao igrač.

Ja želim naglasiti bitno, da sam se ja u Minhenu uvijek osjećao kao kod kuće. Ja sam u proteklih sedam i pol godina dobio mnogo dobrih prijatelja, i dobio mnogo pažnje. Naročito mi puno znači to, da se moj sin Martin rodio u ovom lijepom gradu.

Ja Vas ostavljam s radošću, Vas, ali i svo osoblje i zaposlenike Bayerna koje sam upoznao. Ja sam veoma ponosan pri tome, što sam mogao da Vaš historijski klub predstavljam, najveći klub u Njemačkoj, i jedan od najvećih na svijetu. Ja sam u tom periodu odigrao 260 utakmica te pritom postigao 15 golova, slavio četiri osvojene titule njemačkog prvaka i pobjednika njemačkog kupa (DFB-pokal) te jedan Supercup. Došao sam i do finala Lige Prvaka. Ti uspjesi za svakog igrača su nešto posebno, i za mene ostaju nezaboravne uspomene.

Ja ću uvijek biti dobar Bayernov ambasador, i vrline ovog kluba, njegovo rukovodstvo, i njegove uposlenike u bilo kojem trenutku isticati. Danas završava samo moj ugovor, ali moj osjećaj i moja identifikacija sa svim onim što izgrađuje veliku porodicu FC Bayern, će u budućnosti uvijek ostati.

Uvijek ću Vam biti zahvalan za sve, i želim da znate da ću Vas uvijek držati u srcu.

Pozdrav i vidimo se uskoro
Vaš

Martin Demichelis
Izvor vijesti - Preveo: Muhamedlj

Nema komentara:

Objavi komentar