nedjelja, 16. siječnja 2011.

Jasno! Samo pet dana bez treninga za Ribery-ja

Veliko olakšanje u FC Bayernu. Zvijezda Bayerna, Franck Ribery ne bi trebao da ima dužu pauzu zbog povrede.

Francuz je povrijedio lijevo koljeno, tačnije ima deformacije u kapsulama ligamenata, ali uz dobar proces liječenja mogao bi se na teren vratiti za 2 sedmice.
“Veoma sam sretan, i ovo je olakšanje za mene“, rekao je Ribery, nakon temeljitih pretraga kod klupskog doktora Hans-Wilhelm Müller-Wohlfahrt. Ribery je na pregled došao oslanjajući se na štake, poslije jedne neprospavane noći, sa jakim bolovima.

Ribery mora u narednih pet dana mirovati, sto znači da ga neće biti na utakmici protiv K'lauterna u subotu na Allianz Areni. Isto tako, ne bi ga trebalo biti ni u utakmici DFB Kupa protiv Alemannia iz Aachena, koja se odigrava 26. januara. Tri dana kasnije ide Bayern u goste Bremenu, te je moguće da Ribery zaigra u toj utakmici.

Krilo Bayerna se nakon duge borbe sa ozljedama, napokon vratio zdrav i sa velikim ambicijama ušao u drugi dio sezone, ali već polovinom prvog poluvremena utakmice u Wolfsburgu je morao izaći sa terena zbog povrede. Brazilac Josue je startovao na njegovo lijevo koljeno.

Odmah nakon utakmice, Louis van Gaal je rekao kako je Ribery teško povrijeđen, i žestoko kritikovao protivnike: “Ja također mislim, da je Wolfsburg igrao na granici – mi imamo mnogo povrijeđenih igrača.“ I zbog toga će nam laknuti, nakon pozitivne dijagnoze u njedjelju popodne.


Izvor vijesti - Preveo: Muhamedlj

Nema komentara:

Objavi komentar