petak, 14. siječnja 2011.

Badstuber: "Mogu voditi našu obranu"

Bayern još uvijek nije odustao od obrane naslova. Louis van Gaal je zasad jedino oslanja na stub obrane. Sada, stvari se moraju shvatiti ozbiljno!

U subotu, Bavarci moraju dokazati očekivanja svih navijača! Protiv Wolfsburga to izgleda kao početak borbe za naslov prvaka, te Louis van Gaalove odluke. U subotu je sve do utakmice - "ovo je naš početak serije", rekao je u petak Mario Gomez. Te njegov oporavak daje nadu svim navijačima: "Spreman sam", odnosno to je čovjek koji je zabio 12 pogodaka u prvom djelu - "u subotu igram zajedno sa Robbenom i Ribery'em. Poprilično sam se dobro uklopio u trenutni sastav. Ovo je slučaj kada Arjen Robben ponovno stupa na scenu. Na treningu sam mogao uočiti kako dobro funkcioniramo na terenu." To će se dogoditi, ali vjerovatno u toku igre. Izgleda kako Louis van Gaal svoju Holandsku raketu neće staviti odmah ispočetka u tim.

Ali, trener Louis van Gaal u drugom djelu će se osloniti na mladi trio obrane - Breno, Badstuber i Kraft. Ali od svih njih, Badstuber je najsretniji zbog povratka nakon nekoliko mjeseci odsustva. "Zagrijan sam, spreman sam za to!"

Badstuber se povredio u Oktobru za nacionalni tim, te od tada više nije zaigrao. Ipak, on će se sada morati uklopiti u novi tim. "Jako dobro surađujem sa Brenom. Imam puno povjerenje u njega."

Na pitanje o novom golmanu na golu, on kaže: "Kraft je jako dobar. Trening kamp je jako dobro uticao na njega. On ima punu poderšku od svih. Tako da mislim kako nećemo imati problema na golu."

Napokon, 21-godišnjak odklanja sumnje prije subote. "Prihvatiit ću se odgovornosti obrane! Mnogo sam radio i mislim kako mogu izdržati pritisak obrane. Poprilično sam dobar na toj poziciji."

Iako je mlada obrana pravi poprilično mnogo grešaka, Louis van Gaal će na teren izvesti mladi sastav obrane. "dečki neće uvijek imati ovakvog ofenzivca - (smjeh)."
Izvor vijesti - Preveo: Taba

Nema komentara:

Objavi komentar