četvrtak, 2. prosinca 2010.

Van Gaal u intervjuu za TZ: "Loše spavam poslije grešaka"

U intervju za 'TZ' Van Gaal ne priča samo o fudbalu, već i o njegovom privatnom životu; poslije grešaka loše spava, iako ih ne pravi mnogo...

Van Gaal je došao a svojom ženom Hildom u elitni butik, gdje je sreo svoja 4 igrača koji su došli u uslugama ''Hugo Boss'' u Maksimilian ulici, igrači su odmah pozdravili svoga šefa- Van Gaala, čiji dolazak sa njegovom ženom nije bio najavljen, mnoge goste večeri je iznenadio.

Intevju počinje:

TZ: Gospodine Van Gaal, zašto ste ovdje?

Van Gaal: "Reći ću ovako, moja žena je šef (smije se). Ne, ali večeras može da bude u ulozi šefa. Željela je da dođe večeras ovdje, a ja sam njen partner."

TZ: Ja sam mislio da bez prestanka mislite na fudbal.

Van Gaal: "Ne, samo kad radim mislim na fudbal. Mogu potpuno da isključim fudbal. Radim dnevno dugo, ja sam prvi koji u pola 10h dolazi i zadnji koji u pola 7h ide."

TZ: Kako Van Gaal slavi Božić?

Van Gaal: "Kod kuće u Holandiji sa familijom. I ovdje u Minhenu smo postavili božićnu jelku."


TZ: I onda se oslonite na opuštenje u danima praznika?

Van Gaal: "Da, mogu da se opustim, što ne važi za svakog čovjeka. Moja žena ne može da se dobro opusti. Ali ja to mogu. Mogu svaku noć dobro da spavam. To moja žena također može ali kada štampa to jest vi nešto loše napišete onda ona ne može dobro spavati. Ja spavam loše samo kada napravim grešku, i ja pravim greške ali ne često. Ali kada ih napravim loše spavam."

TZ: Kraj godine se bliži, šta je bio vaš najlepši momenat 2010. godine?

Van Gaal: "Najljepši momenat nije osvajanje Bundeslige, dugačak je proces do titule. Finale kupa u Berlinu je bilo najljepše. Odlično mi se svidjelo to, i zbog toga što smo odlično odigrali. I još je bio stadion napunjen, jednostavno prelijepo."

Izvor vijesti - Preveo: Emil

Nema komentara:

Objavi komentar