petak, 3. prosinca 2010.

Van Gaal traži vještačku travu kod svih Bundesligaša

Trener Minhenskog Bayerna Van Gaal često je mnoge začudio sa svojim izjavama, a sada on želi da izvede revoluciju u Njemačkoj najvećoj klasi fudbala...

Van Gaal: "Najdraže bi mi bilo, kada bi cijela Bundesliga igrala na vještačkoj travi. Tada bi svi imali ravnopravne uslove."

Namjerno loš teren?

Uslovi na tuđim terenima, mogu biti razlog na to zašto se uzima malo bodova na tuđim terenima. "Naše rezultate na strani ne mogu ni ja da razumijem baš dobro. Mislim da uslovi na strani nisu uvijek dobri. Teren Bayerna je odličan teren, čak i zimi." , rekao je Van Gaal.

Teren u drugim stadionima nije uvijek idealan: "Ja sam već na to mislio, da protivnici to izgleda namjerno rade, da teren loše pripremaju. Ovo sam primijetio i u Holandiju kao i u Španiju. Mislim da Njemački Fudbalski Savez 'DFB' mora imati jasna pravila za to. Mi možemo naravno uvijek da pobijedimo. Ali kada je teren loš, onda ne možemo dobro da igramo naš pozicionski fudbal, a on je naša snaga." , rekao je Van Gaal.
Pozadina zašto Van Gaal traži vještačku travu, jer je stanje trave na Schalkeovom stadionu bilo užasno, to su Bavarci vidjeli i osjetili u polufinale DFB-Kupa u martu prošle godine (0-1 za Bayern poslije produžetaka).  Uli Hoeness je tada rekao: "U ovakvoj važnoj fazi sezone, protivnicima prezentirati ovako loš teren je sramota. Ja mislim da to Felix (trener Schalkea) namerno radi, da bi ujednačio lošim terenom nedostatak kvaliteta u njegovom timu."

Izvor vijesti - Preveo: Emil

Nema komentara:

Objavi komentar